استقلال در دربی مشکی پوش می‌شود

به گزارشافکارنیوز،آبی‌پوشان پایتخت در جدال روز یکشنبه خود برابر پرسپولیس با لباس مشکی و آبی به میدان می‌رود. این تصمیم به خاطر درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی صورت گرفته است.

محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در این باره گفت: با وجود اینکه پیراهن‌های استقلال برای دربی آماده شده بود اما با مساعدت و همکاری حامی البسه باشگاه، تلاش‌ها برای آماده‌سازی پیراهن‌های جدید با رنگ‌های مشکی و آبی و طرحی به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی آغاز شده است.

وی همچنین درباره برگزاری مراسم یادبود غلامحسین مظلومی پیش از شروع مسابقه روز یکشنبه گفت: خوشبختانه تاج و سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال موافقت کردند. البته با خبر شدیم که باشگاه پرسپولیس هم از سازمان لیگ چنین درخواستی داشته که بدینوسیله از حسن نظر، اظهار همدردی و محبت دوستان و همکاران‌مان در باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنیم.

مدیر رسانهای باشگاه استقلال درباره چگونگی برگزاری این مراسم در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: پیشنهاد باشگاه استقلال این بوده که پیش از گرم کردن بازیکنان در روز یکشنبه حدود ساعت ۱۷ مراسم ویژهای با حضور بازیکنان برگزار شود . البته در این مورد باید در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه که صبح روز شنبه در سازمان لیگ برگزار میشود، تصمیمات نهایی اتخاذ شود.