پیش‌بینی شاهرخ بیانی از دربی

به گزارشافکارنیوز،شاهرخ بیانی شرایط استقلال را مطلوب توصیف کرد و افزود: تمرینات خوبی را برگزار کردیم و با توجه به حساسیتی که دیدار سنتی همیشه داشته است تلاش می‌کنیم تا با تمرینات منظمی که انجام می دهیم بازیکنان را آماده این دیدار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که شرایط فنی کدام تیم بهتر از دیگری است گفت: باید بپذیریم که شرایط فنی استقلال با توجه به بازیکنان باتجربه‌ای که در اختیار دارد بهتر از پرسپولیس است.

مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: ما بازیکنانی داریم که تجربه چندین دربی را داشته و همین مسئله می تواند کفه ترازو را به نفع ما سنگین تر کند. ما سرمربی‌ای داریم که هم در زمان بازیگری و هم در کسوت مربی دربی های زیادی را تجربه کرده و این می تواند از نظر روحی برای بازیکنان مفید باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در این دیدار بحثروحی و روانی از مسائل فنی بالاتر است و ما چند بازیکن جوان مثل میلاد شیخ فخرالدینی و سجاد شهباززاده را داریم که تلاش می کنیم تا رسیدن به دربی روحیه آنها را برای این بازی آماده کنیم. ما برای این دیدار برنامه های بسیار خوبی داریم و از هر لحظه ما می خواهیم به بهترین وجه استفاده کنیم.

بیانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا این بازی می تواند انتظارات هواداران دو تیم را برآورده کند گفت: فکر نمی کنم با توجه به وضعیت فوتبال ما چنین اتفاقی بیفتد. متاسفانه در این چند سال گذشته فوتبال به خاطر مشکلات فراوان از قبیل زمین، نبودن استادیوم های خوب و امکانات سخت افزاری کیفیت خود را از دست داده و می بینید که نیامدن تماشاگران به ورزشگاه یکی از همین دلایل است.

وی در پاسخ به این سوال که به اعتقاد شما مربیان چه راهکاری باید بیندیشند تا بتوانند در این دیدار موفق باشند گفت: ابتدایی ترین چیز برای مربیان در این دیدار تمرکز بازیکنانشان است، آنها تلاش می کنند به غیر از مسائل فنی تمرکز بازیکنانشان را برای این دیدار آماده کرده تا آنها بتوانند در زمین آنچه را که در زمین می خواهد پیاده کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان با تجربه می تواند موثر باشد و تا پایان بازی آنها با تجربیاتی که دارند می توانند بازی را مدیریت کنند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روز یکشنبه هر دو تیم یک بازی تماشاگر پسند را ارائه کنند تا کسانی که چه در ورزشگاه و چه از طریق گیرنده های خود این بازی را می بینند اظهار رضایت کنند.