جلالی: از تساوی مقابل سپاهان ناراحتم

به گزارشافکارنیوز،مجید جلالی پس از تساوی دو بر دو سایپا مقابل سپاهان در نشست خبری پس از تسلیت درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: در طول سال‌هایی که در فوتبال مربیگری کردم هیچ کدام از بازی‌های تیم‌هایم به این کیفیت نبوده است. این مسابقه از نظر فنی فراتر از لیگ برتر بود و فکر می‌کنم که یکی از بهترین بازی‌های نیم‌فصل اول بود.

وی ادامه داد: سه بازیکن از تیم جوانان سایپا به تیم اضافه کردند که آنها آینده سایپا هستند. حضور امثال قلی‌زاده و ترابی که نه تنها از تیم امید نیستند بلکه از تیم جوانان به تیم بزرگسالان آمده‌اند یعنی اینکه ما برای آینده سایپا کار می‌کنیم. اگرچه این مسابقه از نظر فنی خیلی خوب بود اما نتیجه بازی کسلم کرد و از نتیجه بسیار ناراحت و عصبانی هستم.

سرمربی سایپا با اشاره به مصدومان تیمش گفت: ۷ بازیکن تیم آسیب‌دیده بودند و مجبور شدم کل خط دفاع را تغییر دهم. تیم امید بازیکن من را برده و یک روز قبل از مسابقه او را در اختیارم قرار داده است. کجای دنیا یک روز قبل از بازی به تیمی بازیکن می‌دهند.

جلالی در مورد داوری قاسم واحدی در این مسابقه گفت: حداقل سازمان لیگ انصاف را رعایت کند مگر سریع بازی کردن عیبی دارد که داور مانع از این کار ما شد. هفته گذشته هم ما از داوری ضربه خوریم و حق ما ضایع شد. در این مسابقه هم همین شرایط پیش آمد. در این مسابقه چهار پنج موقعیت داشتیم و دو پنالتی را به سود ما نگرفت. نکته مهم این است که کمیته داوران اشتباه کردن را حق داور می‌داند اما محروم کردن داور دردی درمان نمی‌کند باید احقاق حق شود و سازمان لیگ و کمیته داوران در این زمینه باید احقاق حق کنند.

سرمربی سایپا درمورد اینکه بهتر نبود سرپرست تیم سایپا اعتراض نمیکرد تا از دقیقه ۵۴ تمرکز تیمتان از بین نمیرفت، گفت: حق با شماست.