گردشگران سعودی پنهانی به تل آویو می روند!

به گزارشافکارنیوز،سایت خبری " القطیف الاخباریه " روز جمعه گزارش داد: بر اساس آماری که شبکه تلویزیونی یاد شده منتشر کرده است، شمار مسافرانی که از سال ۲۰۰۹ تاکنون به رژیم صهیونیستی رفته اند؛ افزون بر ۲۵۰ هزار گردشگر عرب و مسلمان است.

این پایگاه براساس گزارش شبکه تلویزیونی رژیم اسرائیل افزود: طی شش سال گذشته، ۳۸ گردشگر از عربستان، ۱۶۸ نفر از امارات، ۲۴ هزار نفر از مالزی، ۸۱ هزار نفر از اردن، ۱۴ هزار نفر از اندونزی، ۲۰۰ گردشگر از کویت، ۶۴۴۰ جهانگرد از مغرب، ۷۳ نفر از عمان و ۷۳ نفر از قطر عازم این منطقه شده اند.

به گفته این شبکه، به غیر از دو کشور اردن و مصر، ۱۰ کشور مسلمان با وجودی که هیچ رابطه ای با اسراییل ندارند گردشگر به رژیم اسرائیل اعزام می کنند البته برخی از این گردشگران با هدف زیارت قدس، برخی دیگر با انگیزه های تجاری و خرید سفر می کنند.

این شبکه رژیم اسرائیل افزود: کویت با تورهای سیاحتی، زمینه را برای سفر شهروندان خود به اراضی اشغالی فراهم می کند به گونه ای که گردشگران، با هواپیماهای کویت به امان در اردن اعزام و از آنجا نیز برای ادای نماز در حرم شریف قدسی با اتوبوسی به قدس وپس از آن برای خرید به رام الله عزیمت می کنند.