راهکاری برای رفع مشکل صورت‌های استخوانی

به گزارشافکارنیوز؛چاقی موضعی صورت برای افراد بسیار لاغر که صورت‌های استخوانی دارند، رخ می‌دهد، بنابراین امروزه افراد زیادی که لاغر هستند و دوست ندارند چاق شوند ولی صورت‌های استخوانی دارند، خواهان اینگونه چاقی موضعی صورت هستند.

در این راستا غلامرضا کردافشاری استاد دانشکده طب سنتی اظهار داشت: چربی مو به دلیل مواد زائدی است که در ناحیه سر تجمع پیدا کرده است و مانع دفع فصولات می‌شود.

به گفته وی چرب شدن مو باعثریزش و نازک شدن تارمو می‌شود. خیلی از این موارد ارتباط به کبد، روده‌ها، معده و کلیه دارد، در طب سنتی به اعصاب و به کم خونی و خیلی چیزها دیگر نیز ارتباط دارد و ضعف سیستم ایمنی نیز باید برطرف شود.

استاد دانشکده طب سنتی برای افرادی صورت‌ لاغر و استخوانی دارند راه‌کاری بیان کرد:(چاقی موضعی صورت برای افراد بسیار لاغر که صورت های استخوانی دارند امروزه افراد زیادی که لاغر هستند و دوست ندارند چاق شوند ولی صورت‌های استخوانی دارند خواهان اینگونه چاقی موضعی صورت هستند) برای چاق شدن صورت باید چاقی موضعی ایجاد شود و باید خون در آن موضع جذب شود. خون اگر جذب شود و در موضع بماند باعثمی‌شود که عضله تشکیل شود و تغذیه مناسب صورت پذیرد.

کردافشاری اضافه کرد: تغذیه بافت به وسیله خون صورت می‌پذیرد. معمولاً بادکش‌های موضعی در صورت انجام می‌شود که باعثچاقی موضعی خواهد شد و در کنار آن ماساژهای ویژه‌ای داریم، این ماساژها باعثمی‌شود که صورت چاق شود و داروهایی که غذا را به آن عضو برساند.

وی گفت: بسیاری از داروها هستند که ابتدا باعثرقیق شدن آن موضع می‌شوند که باعثسرخ شدن و جذب شدن خون شده و سپس داروهای قبض کننده می‌دهند که نگهدارنده و تثبیت کننده آن باشد که خون و غذایی که جذب شده را نگه می‌دارد و آرام آرام آن موضع چاق می‌شود.

این استاد دانشکده طب سنتی عنوان کرد: حدود ۱۴ یا ۱۵ جلسه بادکش‌های خاصی که روی صورت و قسمت‌های مختلف صورت می‌پذیرد شاهد بودم که بسیاری از لکه‌ها و مشکلات پوستی برطرف می‌شود. چون خون رسانی افزایش پیدا می‌کند و سیستم ایمنی قوی می‌شود.

کردفشاری خاطرنشان کرد: هر جایی که خون باشد تغذیه، حیات و زندگی هست. هر جا خون کمتر باشد آن بافت فسرده تر میشود خون مایع حیات و زندگی در بدن است به شرط اعتدال نه زیاد و نه کم. معمولاً با این کار بسیاری از لکهها، چین و چروکها و مشکلات صورت برطرف میشود؛ خون رسانی و تغذیه مناسبی صورت میپذیرد.