ذوالفقاری: هنوز مجوز بازیکنان سرباز صادر نشده

به گزارشافکارنیوز؛ایوب ذوالفقاری در مورد دیدار تراکتور‌سازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و پدیده هم تیم بسیار خوبی است. انتظار داریم بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند و ثابت کنند که قهرمانی سال قبل شانسی نبوده و این موفقیت‌ها در فصل جاری هم تداوم داشته است. در صورت شکست پدیده شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و قول می‌دهم که با پیروزی در این مسابقه به فینال می‌رسیم.

وی در رابطه با اینکه اعلام شد محرومیت تراکتور‌سازی از یک جلسه حضور هواداران در جام حذفی اعمال نمی‌شود خاطرنشان کرد: این موضوع دغدغه هواداران و باشگاه بود. دوست داشتیم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و زیبایی دوچندانی به مسابقه بدهند. از آنها می‌خواهیم مثل همیشه از تراکتور‌سازی استقبال کنند و با حضور خود در ورزشگاه قوت قلبی برای بازیکنان باشند.

سرپرست تراکتور‌سازی در مورد وضعیت بازیکنان سرباز تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا مجوز بازی این بازیکنان را بگیریم. امیدواریم این اتفاق بیفتد و در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. انسان به امید زنده است و ما هم از این مسئله مستثنی نیستیم. از مسئولان مربوطه تقاضا می‌کنم با نگاه عفو به این جوان‌ها نگاه کنند. در اینکه آنها دچار اشتباه شدند شکی نیست اما با بخشش این بازیکنان به آینده آنها کمک می‌کنیم چرا که این نفرات در تیم ملی هم می‌توانند موثر باشند.

ذوالفقاری در رابطه با اینکه آیا تراکتور‌سازی بازیکن جدیدی جذب می‌کند اظهار داشت: اگر بتوانیم از این سه بازیکن سرباز استفاده کنیم در کنار جذب مهرداد بایرامی دیگر نقل و انتقال تازه‌ای نخواهیم داشت اما در غیر این صورت کادر فنی تمهیدات لازم را می‌اندیشد و اقدامات لازم از سوی باشگاه انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه برخی از اعضای استقلال همچنان نسبت به اتفاقات بازی با تراکتورسازی انتقاد میکنند عنوان کرد: متاسفانه این رفتارها را همیشه مشاهده کردیم و در آینده هم این رفتارها را میبینیم. کسی که به فکر فوتبال باشد به راحتی و با چراغ خاموش کار خود را انجام میدهد و جلو میرود. شما دیدید در جام جهانی برزیل ۷ گل خورد اما هیچ کس بهانهای نیاورد و هواداران به خوبی تیم خود را تشویق کردند. نه فحاشیای شد نه اتفاقی افتاد. در کنفرانس مطبوعاتی هر مسابقه برخی مربیان از همه چیز میگویند جز مسائل بازی ما نمیدانیم فرهنگی که از آن صحبت میکنند کجا است. برخی همیشه برای باختهایشان یک مقصر پیدا میکنند. همیشه یا داور یا هواداران حریف مقصر قلمداد میشوند و در هر شکستی موضوعی بهانه میشود. امیدواریم روزی بیاید که دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.