افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن
به گزارشافکارنیوز؛ در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته شاخص کل فرابورس امروز روند منفی یک واحدی را تجربه کرد و وارد کانال ۸۴۳.۸۰ واحدی شد.

می‌توان گفت گروه قاسم ایران با روند مثبت ۵ واحدی در روزهای اخیر و امروز از برترین نمادهای بازار فرابورس بود.

این در حالی است شرکت بهمن لیزینگ و س. توسعه و عمران استان کرمان نیز با روند مثبت ۴.۸۷ و ۴.۵۲ واحدی به کار خود پایان دادند.

این در حالی است که بانک دی با روند منفی ۴.۶۴ واحدی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران با روند منفی ۱.۲۲ واحدی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با روند منفی ۰.۳۷ واحدی و گروه پتروشیمی س. ایرانیان با روند منفی ۱.۵۴ واحدی در معاملات امروز به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است قیمت امروز اوراق تسهیلات مسکن در پایان معاملات ۹۰ هزار و ۵۰۲ تومان و قیمت آخرین معامله ۸۹ هزار تومان بوده است.

همچنین بالاترین قیمت این اوراق در امروز به ۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت به ۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

و بالاترین قیمت در ۵۲ هفته اخیر ۹۵ هزار و ۶۷۰ تومان و پایین‌ترین قیمت در ۵۲ هفته اخیر به ۳۵ هزار و ۴۸۰ تومان نیز رسیده است.

گفتنی است در معاملات امروز بازار فرابورس عرضه یکجای سهام کنترلی شرکت پتروشیمی دماوند(سهامی خاص)، عرضه یکجای سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران، عرضه یکجای سهام کنترلی شرکت نوسازی صنایع ایران(سهامی خاص)، عرضه عمده سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت بیمه میهن(میهن۴)، پایان مدت اعتبار و توقف نمادهای معاملاتی(تسه۹۰۱۰) و(تسه۹۱۰۴)، اطلاعیه مهم - نحوه برقراری ارتباط تلفنی با ناظر بازار فرابورس در ساختمان اصلی، اطلاعیه مهم - نحوه برقراری ارتباط تلفنی با ناظر بازار فرابورس در ساختمان اصلی، محدودیت‌های عدم فروش تا ۲ ماه و سقف خرید در حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صورت گرفت.