پليس راه راهور ناجا در اطلاعيهاي محدوديتهاي ترافيكي روزهاي انتهاي هفته جاري را در سطح جادههاي كشور اعلام كرد.

به گزارش فارس، در این اطلاعیه آمده است تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۱۶ تیر لغایت ساعت ۲۳ روز جمعه ۱۷ تیر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقیله از ساعت ۱۴ لغایت ۲۳ روز جمعه ۱۷ تیر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰لغایت ۲۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

براساس این اطلاعیه در محور هراز نیز تردد همه تریلرها از این محور کماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ لغایت ۲۳ روز پنجشنبه مورخ ۱۶تیر و ساعت ۶ صبح لغایت ۲۳ روز جمعه ۱۷ تیر از محور هراز ممنوع است.

درباره محور دماوند نیز اشاره شده است که تردد همه تریلرها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ لغایت ۲۳ روز جمعه ۱۷تیر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

براساس این اطلاعیه در محور ساوه - همدان نیز تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ لغایت ۲۱ روز پنجشنبه ۱۶ تیر و از ساعت ۶ صبح لغایت ۲۱ روز جمعه ۱۷ تیر از ساوه به همدان(از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان) و بالعکس ممنوع است.

در محور زاهدان - زابل نیز تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیر از این محور و بالعکس ممنوع است.

براساس این اطلاعیه در محور مریوان تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ لغایت ۲۳ روز جمعه ۱۷تیر از سنندج به مریوان و بالعکس ممنوع است.

ضمناً مركز كنترل ترافيك پليس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانهروزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.