به گزارش خبرگزاری مجلس شورای اسلامی؛ آقای بروجردی با اشاره به سیاست دوگانه مقامات امریکایی در قبال ایران، افزود: مقامات امریکایی، هر روز به نحوی درباره تعامل با ایران سخن می‏گویند. وی اضافه کرد: دو روز پیش شاهد بودیم که مشاور امنیت ملی امریکا برای افزایش تعامل با ایران اعلام آمادگی کرد، اما دیروز دو نفر از سناتورهای امریکایی اعمال فشار بر ایران را خوستار شدند، این امر نشان‏دهنده پیروی امریکایی‏ها از سیاست چماق و هویج در قبال ایران است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس‌ با بیان اینکه امریکایی‌ها از ناکارآمدی سیاست چماق و هویج آگاهند گفت: امریکایی‌ها با کارنامه سیاهی که قبل و بعد از انقلاب اسلامی از خود ثبت کرده‏اند، نشان دادند که سیاست آنها در جهت دشمنی با ایران است و امروز هم با تمام توان در جهت تحریم و فشار به ایران در زمینه‌های سیاسی، ‌اقتصادی و ‌بین‌المللی گام برمی‌دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: به هیچ‏وجه نمیتوان به سخنان مسئولان امریکایی در زمینه تعامل، اعتماد داشت، تهدیدهای آنها نیز دیگر، فاقد هر گونه ارزش است و ایران با اقتدار، سیاستهای خود را در چارچوب مقررات بین‏المللی و اهداف صلحآمیز پیش خواهد برد.