به گزارش افکارنیوز، در حالی که در حدود ۱۰ دقیقه از دیدارهای پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی گذشته بود کلیه مربیان تیم فوتبال کشورمان وارد ورزشگاه آزادی شده و در قسمت CIP مستقر شدند. تماشاگران پرسپولیس هم به شدت کارلوس کی‌روش و علی کریمی را تشویق کردند و این دو نفر هم به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* پیش از شروع بازی هواداران پرسپولیس یحیی گل‌محمدی سرمربی فعلی ذوب‌آهن و سرمربی اسبق پرسپولیس را تشویق کردند.

* با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب یاد و خاطره این شهید محراب در ورزشگاه آزادی گرامی داشته شد.

* پیش از شروع بازی محمدرضا خانزاده، ‌ مهرداد کفشگری، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، سوشا مکانی، محمد نوری و هادی نوروزی از پرسپولیس به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفته و با یحیی گل‌محمدی به خوش و بش پرداختند همچنین قاسم دهنوی و هادی محمدی دو بازیکن تیم ذوب‌آهن به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و از حمید درخشان رخصت گرفتند.

* حدود ۱۰۰ هوادار ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی حاضر هستند این در حالی است که نزدیک به ۱۵ هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* حسین زرگر داور این دیدار همان داوری است که در بازی نفت تهران و تراکتورسازی در هفته پانزدهم لیگ مصدوم شد و حالا با رفع مصدومیتش قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد.

* هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه کمیته پرسپولیس سر دادند.

* محمد صادقی پیشکسوت فوتبال کشورمان که سال‌ها نتوانسته بود به ورزشگاه آزادی بیاید امروز وارد استادیوم شد و بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را از نزدیک تماشا کرد. صادقی سال گذشته قصد داشت پس از سال‌ها برای اولین بار به استادیوم آزادی بیاید و بازی پرسپولیس و آث‌میلان را از نزدیک ببیند که این اجازه به او داده نشد اما امروز مشکلی برای ورود به ورزشگاه نداشت و همچنین یک گروه تصویربرداری به ساخت مستندی از وی در استادیوم پرداختند.

* هواداران پرسپولیس با شعار علیه رئیس کمیته انضباطی می‌گفتند: «حسن‌زاده حیا کن کمیته انضباطی رو رها کن»

* رضا حقیقی و محسن بنگر دو بازیکن مصدوم و محروم پرسپولیس این بازی را در جایگاه ویژه از نزدیک تماشا کردند. همچنین محمد پنجعلی دیگر پیشکسوت پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارد.