آبادان برزیلته!

به گزارش افکارنیوز، دیدار فینال نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی در حالی از ساعت ۱۷:۲۵ بین تیم‌های مرکز جراحی پاستور اندیمشک و باشگاه برادران سامورگاشف روسیه آغاز شد که با حواشی جالبی همراه بود.

این حواشی را در زیر می خوانید:

* تمام ظرفیت سالن کوثر آبادان پر شده بود و بیش از سه هزار نفر در این سالن حضور داشتند.

بسیاری از تماشاگران پشت در سالن ماندند و موفق به حضور در سالن برای تماشای فینال نشدند به همین دلیل صدا و سیمای مرکز خوزستان و آبادان با تعبیه تلویزیونی بزرگ در خارج از محوطه ورزشگاه شرایط را برای دیدن این مسابقه فراهم کردند. تعداد زیادی از تماشاگران هم به صورت ایستاده نظاره‌گر مسابقه بودند.

* بعد از سه اخطاره شدن کشتی گیر روس مقابل سعید عبدولی مربی تیم روسیه که به شدت از این موضوع ناراحت و عصبانی بود با حرکتی زشت و ناشایست مکعب چلنج را به سمت صورت سعید عبدولی پرتاب کرد به طوری که از محوطه تشک کشتی خارج شد؛ این موضوع باعثتحریک تماشاگران شد و واکنش آنها را در پی داشت، اما ماجرا ختم به خیر شد و اتفاق خاصی رخ نداد.

* از نکات جالب توجه پرچم برزیل در ورزشگاه بود. آبادانی‌ها که علاقه وصف ناپذیری به فوتبال دارند و خود را برزیل ایران می‌دانند در تمام مسابقات پرچم برزیل را به همراه داشتند که همراه داشتن این پرچم در سالن مسابقات کشتی در نوع خود جالب توجه بود.

* در دقایقی از مسابقه تماشاگران با شعارهای خود تیم کشتی فرنگی اندیمشک را تشویق کردند و با شعار کشتی فرنگی، همینه، همینه به سرمربی تیم ملی با کنایه اشاره داشتند که جای مربیان خوزستانی در تیم ملی خالی است.