به گزارش افکارنیوز، قاسم دهنوی پس از پیروزی ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس و صعود اصفهانی‌ها به فینال جام حذفی در مورد قضاوت داور اظهار داشت: ‌ به نظرم داور قضاوت خوبی داشت و حتی با پرسپولیسی‌ها هم راحت‌تر برخورد می‌کرد و کارت‌های زیادی به آنها نداد. ما نسبت به پرسپولیس سرتر بودیم هرچند که در نیمه اول بازی قشنگی را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰نفره شدن پرسپولیس چیزی را عوض نکرد، گفت: درست است وقتی که یک بازیکن از تیم حریف خارج می‌شود فشار را روی حریف بیشتر می‌کند اما پرسپولیس با ۱۰ نفره شدن شرایطش فرقی نکرد و چیزی در بازی عوض نشد.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص اینکه در این تیم شرایط بهتری دارد و نسبت به زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد توانسته بهتر ظاهر شود، گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم مشکلی وجود نداشت، ایراد در جاهای دیگر بود. خط هایی که در جاهای دیگر داده می‌شد شرایط در پرسپولیس به گونه‌ای است که راحت بازیکنان را زمین می‌زنند البته من همه چیز را به خدا واگذار کردم مربی وقت ما هم پشت ما را خالی کرد که اگر اینگونه نمی‌شد شاید شرایط بهتری را پیدا می‌کردم من در زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کردم هافبک دفاعی مطلق نبودم اما در پرسپولیس در این پست بازی کردم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال هم پیشنهادی به او داده، گفت: من در جریان این موضوع نیستم. باشگاه ذوب‌آهن باید در اینباره تصمیم بگیرد.

دهنوی در مورد اینکه آیا دوست دارد با امیر قلعهنویی کار کند، تأکید کرد: ۱۰۰درصد اینگونه است. من او را دوست دارم مهم این است که قلعهنویی مرا بخواهد وگرنه من مشکلی ندارم.