بدهکاران بانکی به دنبال خریدپرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، همزمان با مشخص شدن زمان نهایی قیمت‌گذاری سهام پرسپولیس و استقلال میزان شایعات در مورد اینکه سهام این دو باشگاه به چه‌کسی فروخته خواهد شد افزایش یافت.

چهارسال پیش وقتی اسناد مربوط به قیمت‌گذاری سهام پرسپولیس و استقلال به رسانه‌ها راه یافت، ظرف کمتر از چند‌ماه ۲معاون سازمان خصوصی‌سازی‌ مجبور به استعفا شدند.

اما در یک مناظره که در شبکه دو سیمابرگزار شد، امیر خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش به یک باره دلیل عدم واگذاری پرسپولیس به حسین هدایتی رااعلام کرد، وی عنوان داشت صلاحیت هدایتی از سوی نهادهای نظارتی برای تصدی ریاست هیئت مدیره رد شده است.

اما به یک باره و برخلاف رویه این برنامه که میهمان تلفنی به معنای متعارف آن را ندارد، حسین هدایتی روی خط آمد و صحبت هایی را مطرح کرد؛ البته از وی در این برنامه تصاویر ضبط شده ای نیز پخش شد که درباره واگذاری این تیم به بخش خصوصی بود.

شنیده ها حکایت از آن دارد که ظاهرا حسین هدایتی اسپانسر این برنامه است؛ به همین دلیل، در این برنامه تریبونی برای وی فراهم شده بود تا زمینه خریدپرسپولیس را برای وی فراهم کند.

رسانه ملی که باید در این زمینه ها با دقت بیشتری رفتار کند، این برنامه را به هدایتی و تهیه کننده اش واگذار کرده است. انتظار می رود مدیران جدید رسانه ملی در این راستا تدابیری را بیندیشند تا این رسانه که اثرگذاری قابل توجهی در میان افکار عمومی و مسئولان دارد، تریبونی دراختیار اشخاصی نباشد که مجوز فعالیت نداشته و در تلاشند تا از این طریق فشار روانی را بر تصمیم سازان وارد کنند.

این در حالیست که رئیس خصوصی سازی نیز عنوان داشته که بدهکاران بانکی امکان خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ندارندکه اشاره به حسین هدایتی نیز به شمار می رود.