ظهر امروز، همزمان با برگزاری جلسه کانون پیشکسوتان پرسپولیس، خداداد عزیزی و عباسی، مالک جدید ابومسلم به دفتر حسین هدایتی رفته بودند تا ماجرای خرید امتیاز باشگاه راهآهن و انتقال آن به مشهد را پیگیری کنند.

پیش از این شایعه شده بود حسین هدایتی می‌خواهد امتیاز باشگاه راه‌آهن را بخرد و آن را به مشهد ببرد تا مشهدی‌ها هم صاحب یک سهمیه در لیگ برتر باشند. حتی شایعه شده بود که هدایتی می‌خواهد این تیم را با هدایت علی دایی و خداداد عزیزی به لیگ بفرستد.

این شایعه با حضور خداداد عزیزی و عباسی در دفتر هدایتی قوت گرفت. اما در صورتی که هدایتی موفق به خرید راه‌آهن شود، این تیم یا باید با نام «راه‌آهن ابومسلم مشهد» در مسابقات شرکت کند، یا این‌که نام راه‌آهن به طور کلی از روی این تیم برداشته شود که حالت دوم، چیزی شبیه به فاجعه است.

راه‌آهن قدیمی‌ترین باشگاه ایران است که از سال ۱۳۲۱ تا به حال با همان نام «راه‌آهن» به فعالیت خود ادامه داده و نامش هیچ‌گاه عوض نشده است. راه‌آهن حتی از تیم دوچرخه‌سواران هم قدیمی‌تر است. دوچرخه‌سواران تیمی است که در سال ۱۳۲۴ تاسیس شد و بعدها به تاج و استقلال تبدیل شد. با این شرایط اگر قرار باشد نام راه‌آهن عوض شود، چیزی شبیه به فاجعه رخ داده است.