به گزارش افکار به نقل از مهر: شرکت کره ای سامسونگ دوربین جدیدی با عنوان Multimedia Cam waterproof W۲۰۰ را عرضه کرده است که به دلیل برخورداری از یک روکش ضد رطوبت برای تصویربرداری و پخش فیلم در زیر آب تا عمق ۳ متری به روشی سریع بسیار مناسب است.

این دوربین همچنین می تواند نسبت به سقوط از ارتفاع حداکثر ۲ متری در شرایط محیطی سخت و در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت کند.

این دوربین جیبی قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر بالا در زیر آب را دارد. نمایشگر " ال. سی. دی " ۲.۳ اینچی این دوربین، تماشای فیلمها و عکسها را به راحتی امکانپذیر می کند.

دوربین W۲۰۰ دارای یک حسگر CMOS عکسبرداری ۵ مگاپیسکی است که حساسیت آن نسبت به حسگرهای معمولی ۲ برابر بوده و قادر است حتی در شرایط کمبود نور و در هر شرایط محیطی تصاویر مطلوبی تهیه کند.

این دوربین که برای تعطیلات تابستان ابزار بسیار مناسبی است، دارای پورت HDMI برای اتصال به تلویزیون و یک نرم افزار ویرایش عکس است. این نرم افزار می تواند رنگ، کنتراست و نور را اصلاح کند و به خاطر داشتن فیلترهای هوشمند می تواند افکت های متعددی به تصاویر اضافه کند.

حافظه این دوربین با کارت میکرو " اس. دی " تامین می شود. ابعاد این دوربین بسیار کوچک بوده و ۵۷.۸ در ۱۱۲.۳ در ۱۵ میلیمتر است.

براساس گزارش نانوپرس، قیمت این دوربین ۱۴۹ یورو است.