رده هفدهم، رده شرم آور زردپوشان

به گزارش افکارنیوز، بوروسیا دورتموند نیم فصل کابوس وار خود را با شکست برابر وردربرمن به پایان رساند تا در عین نا باوری در رده هفدهم بوندس لیگا قرار گرفته باشد.

هوملس که در ابتدای فصل به عنوان کاپیتان بوروسیا دورتموند برگزیده شد، مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم را عاملی مهم در نتایج این تیم بر شمرده است.

هوملس در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: " واقعا حیرت آور است که تا این حد شرم آور بوده ایم. هیچ تضمینی وجود ندارد که این وضع بهتر بشود. واقعا چنین تضمینی وجود ندارد. تقریبا تمام بازیکنان کلیدی ما در نیم فصل اول مصدوم بودند.

" به بد ترین شکلی که بتوان تصور کرد بد بازی کرده ایم. علت حضور ما در قعر جدول بازی های بد خودمان است. اگر تا آخر ژانویه تمام بازکنان مهم و اصلی به تیم بازگردند شرایط متفاوت خواهد بود. اما باز هم تضمینی وجود ندارد. سه یا چهار بازیکن اصلی ممکن است مصدوم شوند و ما مجبور باشیم از همان دور اول با این شرایط کنار بیاییم. "

بوروسیا دورتموند علیرغم نتایج بسیار ضعیف در بوندس لیگا و تقبل ده شکست، در لیگ قهرمانان با سرگروهی کار خود را به پایان رساند تا منتظر دیدار با یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی و صدر نشین فعلی ایتالیا باشد.