منکر تناقض در فدراسیون فوتبال نیستم

به گزارشافکارنیوز،فدراسیون فوتبال یکی از خبرسازترین فدراسیون های ورزشی ایران محسوب می شود و همین سبب شده تا همه اعضای فدراسیون در قبال اتفاقات مختلف نظرات متفاوتی داشته باشند که گاه متناقض است و البته با مواضع رسمی فدراسیون منافات دارد. اظهارات برخی اعضای فدراسیون با مواضع ما منافات دارد.

در همین رابطه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی کوتاه در این باره گفت: برخی از دوستان درباره هر چیزی نظر می دهند و این گفته ها معمولا با یکدیگر و البته نظر فدراسیون منافات دارد.

وی افزود: من اعتقاد دارم گفته‌های هر یک از مسئولین فدراسیون فوتبال در خیلی از مسائل، نظر شخصی آنهاست و لزوما موضع رسمی فدراسیون فوتبال نیست.

کفاشیان افزود: هر کسی مختار است در قبال هر مساله ای اظهارنظر کند ما هم در این رابطه حساسیتی نداریم اما تاکید می کنم که مواضع فدراسیون در قبال مسائل مختلف توسط فدراسیون و شخص بنده اعلام می شود و صحبتهای دیگر تنها اظهار نظر شخصی دوستان است و از نظر من اعتباری ندارد

لازم به یادآوری است دکتر محمد احسانی رییس کمیته آموزش این فدراسیون که روزی منتقد درجه یک سرمربیگری کرانچار در تیم امید بود، چندی پیش ادعا کرده بود که در فرصت باقیمانده تا شروع بازیهای انتخابی المپیک وزارت ورزش مشکلات زیادی را برای تیم امید درست کرده است.