صدای پای اعتصاب در پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، از پرسپولیس دوباره صدای پای اعتصاب می‌آید… اعتراض به بی‌پولی که ابتدا غیر علنی و پراکنده بود، حالا گسترده و علنی شده است. سرخپوشان می‌خواهند نارضایتی‌شان را از طریق اعتصاب به گوش مسئولان برسانند. آنها با هم قرار گذاشتند اگر امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکنند، طبق برنامه کادر فنی فقط سر تمرین بروند اما لخت نشوند!

بعد از بازداشت حمیدرضا سیاسی که قرار بود موقت باشد و تا به امروز طول کشیده، سیستم پرداخت حقوق هفتگی سرخپوشان دچار مشکل شده است. بازیکنان پرسپولیس چند هفته‌ای است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و هرچه به مدیران باشگاه می‌گویند، غیر از وعده امروز، فردا، اول همین هفته، وسط هفته، هفته بعد و… چیزی نمی‌شنوند.

گویا حالا کاسه صبر سرخپوشان لبریز شده و آنها می‌خواهند تصمیم تازه‌ای بگیرند. دیروز شایعه شد در جریان نوبت صبح تمرین پرسپولیس، چند بازیکن این تیم به محمود خوردبین گفته‌اند اگر تا یک‌شنبه پول نگیرند، تمرین نمی‌کنند… یکی از بازیکنان پرسپولیس در این خصوص گفت: باور کنید مشکل مالی داریم. چند ماه پیش وقتی باشگاه اعلام کرد از این پس، به جای پرداخت اقساطی مبلغ قرارداد، حقوق هفتگی می‌دهد، قرار بود این پرداخت‌ها یک روز عقب نیفتد تا زندگی ما مختل نشود اما الان چند هفته‌ای است هیچ حقوقی نگرفته‌ایم. الان ده، بیست روز می‌شود به مدیران باشگاه می‌گوییم و آنها هم بعد از چند بار وعده، قول دادند تا روز شنبه(دیروز) پول ما را بدهند که باز هم خبری نشد. ما هم با یکی از بزرگترهای تیم صحبت کردیم و از او خواستیم به نمایندگی از ما، با باشگاه صحبت کند. امیدواریم امروز(یک‌شنبه) مشکل حل شود و کار به تمرین نکردن نکشد!»

گویا این بزرگتر، محسن بنگر بود که دیروز با محمود خوردبین حرف زد. او از سرپرست پرسپولیس خواست به مشکل مالی بازیکنان رسیدگی کند. می‌گویند وقتی بنگر گفته مگر قرار نبود شنبه بخشی از مطالبات ما را بدهید، خوردبین جواب داده؛ گفته بودند یک‌شنبه و سر حرف‌شان هستند…

بازیکنان پرسپولیس هم در جواب گفتند تا یک‌شنبه(امروز) صبر می‌کنیم و اگر پول نگیریم، تمرین نمی‌کنیم. پیام صادقیان، رضا نورمحمدی و… هم مثل بنگر از خوردبین خواستند تلاش کند هر طور شده باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان را بپردازد تا سرخپوشان مجبور به اعتصاب نشوند!
گفته ميشود اگر بازيكنان پرسپوليس امروز بخشي از حقوق معوقه خود را نگيرند، از فردا تمرين نميكنند البته آنها با هم قرار گذاشتهاند در محل تمرين سرخپوشان حاضر شوند اما تمرين نكنند تا وضعيت ماليشان مشخص شود.