کاپیتان پرسپولیس: با بی پولی نمی توان رونالدو آورد

به گزارش افکارنیوز، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همانند جام جهانی این بار رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را هم از دست داد. این درحالی است که او اعتقاد دارد حضور در استرالیا حقش بوده ولی کی‌روش نظر دیگری داشته است. نوری درمورد خط خوردنش از تیم ملی، کناره‌گیری علی کریمی، وضعیت پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

غیبت تو در تمرینات حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده بود …
مشکل خاصی وجود نداشت. من با آقای درخشان هماهنگ کرده و تا آخر هفته مرخصی گرفته بودم.

ولی ظاهراً بابت مشکلات مالی و مالیاتی ناراحت بودی.
این موضوع که یک بحثجداست و مدیریت باشگاه قول داده است که این مشکلات را برطرف کند. من به خاطر خستگی حاصل از حضور در اردوی آفریقا مرخصی گرفتم و از طرفی از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم. همه بازیکنان پرسپولیس استراحت کردند و من هم حق داشتم استراحت کنم.

حتماً بابت خط خوردن از تیم ملی خیلی ناراحتی، درست است؟
قطعاً ناراحتم. من در جام ملت‌ها خیلی می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم و در اوج آمادگی خط خوردم. حق من بود که به استرالیا بروم، ولی کی‌روش نظر دیگری داشت. البته همین که مردم و رسانه‌ها به من می‌گویند حضور در استرالیا حقم بود، برایم کافی است. شخصیت من اجازه نمی‌دهد که برای تیم ملی حاشیه درست کنم. در جام ملت‌ها برای ایران آرزوی موفقیت دارم.

درمورد کناره‌گیری علی کریمی چه صحبتی داری؟
من با او دو سال همبازی بودم و همیشه رابطه خوبی داشتیم. نمی‌دانم دلیل جدایی کریمی از کادر فنی تیم ملی چه بوده است اما باید بگویم او از اسطوره‌های فوتبال ایران است که امیدوارم موفق باشد. کریمی حتماً برای این تصمیم خیلی فکر کرده است و بدون شک دلیل مهمی برای خداحافظی‌اش داشته است.

درمورد پرسپولیس صحبت کن. نظرت در خصوص انتقادهایی که از حمید درخشان در مورد خریدهای پرسپولیس شده است، چیست؟
پرسپولیس نسبت به بضاعت مالی‌اش خرید کرده است. بابک حاتمی بازیکن خوبی است و مهاجم راه‌آهن هم بازیکن قلدری است. امیدوارم بازیکنان برزیلی هم به تیم کمک کنند.

ولی خیلی‌ها از درخشان بابت این خریدها انتقاد کرده‌اند؟
پرسپولیس با این بضاعت نمی‌توانست کریس رونالدو را بگیرد. ما مثل تیم‌های عربی نیستیم که پنج میلیون دلار برای یک بازیکن پول بدهیم. پرسپولیس برای خرید بازیکن یک میلیارد هم نداشت.

آیا با این تیم در لیگ برتر و آسیا می‌توانید موفق باشید؟
ما ناامید نیستیم و تلاش میکنیم تا به موفقیت برسیم. فکر میکنم یک هافبک دفاعی هم بگیریم، وضعیت تیم بهتر میشود.