حاشیه نیمه نخست بازی ایران و عراق

به گزارش افکارنیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از ترس مصدومیت بازیکنان اصلی در دیدار مقابل عراق، تیم ملی را با ترکیبی از ذخیره‌ها به میدان فرستاد. البته با توجه به اینکه در نیمه دوم هر تیم می‌تواند ۶ تعویض داشته باشد احتمالا چند بازیکن اصلی برای دقایقی به میدان آمده و تیم ملی را همراهی کنند. با این حال نکته قابل توجه اینکه بازیکنان ذخیره در نیمه اول بازی قابل قبولی به نمایش گذاشته و امیدوار‌کننده ظاهر شدند.

*کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی در نیمه اول با پیراهنی که فقط پشت آن کریم نوشته بود به میدان رفت.

*در دقایق میانی نیمه اول شدت وزش باد و بارش باران بیشتر شده و به همین دلیل تماشاگران ترجیح دادند از روی تپه‌های روبه رو به دو طرف دروازه‌ها منتقل شوند تا به این ترتیب از خیس شدن در امان بمانند.

*در همین دقایق بازیکنان نیمکت‌نشین دو تیم برای در امان ماندن از سرماخوردگی احتمالی گرمکن‌های خود را به تن کردند.

*کارلوس کی‌روش نیز از اواسط نیمه اول با گرمکنی قرمز تیم ملی را هدایت کرد و جالب اینکه وی در برخی موارد صحبت‌هایش را برای انتقال به بازرگنان به مارکار آقاجانیان می‌گفت.

*دور زمین ورزشگاه تبلیغات کشور عراق دیده می‌شود و جالب اینکه در نمای باز ورزشگاه، نمایی از دریا دیده می‌شود.

*داور استرالیایی این مسابقه با خشونت خاصی در حالی که اخم‌هایش در هم بود چند بار در نیمه اول به بازیکنان دو تیم تذکر داد.

*در نیمه اول بعضا صحنه های معمولی نیز به صورت آهسته از چند جهت مختلف پخش شد.

*در یک صحنه داور به اشتباه آفساید یونس محمود کاپیتان عراقیها را اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید وی همراه شد. همچنین رامین رضائیان نیز در یک موقعیت که داور آن را خطا اعلام کرد به شدت بر سر داور داد زد.