این تیم می‌تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند

به گزارش افکارنیوز، مجتبی تقوی درباره غیبت طولانی مدتش از فوتبال به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: متأسفانه دچار سکته قلبی شده بودم. خوشبختانه بعد از بهبودی نسبی از طرف کاشانی و خاکپور به کار دعوت شدم و این موضوع باعثشعف و خوشحالی من است.

وی ترکیب کادرفنی تیم امید را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: اگر به خاکپور که چند سال کاپیتان تیم ملی بوده فرصت ندهیم، پس در این فوتبال به چه کسی باید فرصت داده شود؟ ضمن اینکه امیدواری بسیاری دارم و این تیم می‌تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

مشاور فنی تیم فوتبال امید ایران در مورد دعوت از بازیکنان ناشناخته و استعدادیابی برای این تیم امید اظهار داشت: برای اولین بار است که می‌بینم چنین اتفاقی‌ افتاده و از بازیکنان گمنام دعوت می‌شود تا قابلیت‌های آنها را محک بزنند. اطمینان دارم که از بین این بازیکنان پدیده‌های جدیدی به فوتبال ایران معرفی می‌شوند.

تقوی درباره اردوی عمان خاطرنشان کرد: با توجه به بازیهای تدارکاتی که در آنجا انجام میشود، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر بازیکنان و نزدیک شدن به لیست نهایی است. البته این اردو به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت در آینده حمایت فدراسیون و پشتوانه مردم را لازم داریم.