انصاری‌فرد: فقط باید به حال فوتبال غصه خورد

به گزارش افکارنیوز، محمدحسن انصاری‌فرد در مورد بلاتکلیفی تشکیل کمیته فنی فوتسال اظهار داشت: یک صحبتی قبلا شد و قرار بود جلسات تشکیل شود، اما یک جلسه تشکیل شد و بعد دیگر خبری نشد. فقط از اسم ما استفاده کردند و همه جا عنوان شد که کمیته فنی تشکیل داده‌اند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی با انتقاد از وضعیت موجود تاکید کرد: با این فدراسیون و با این مدیریت دیگر چه کار می‌شود کرد. فقط باید به حال فوتبال و فوتسال غصه خورد. آنها دنبال کار فوتسال نیستند و دنبال کار خودشان هستند. عملکردشان که اینطور نشان می‌دهد، آنها دنبال کار اصولی و اساسی نیستند.

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با اظهار تاسف از قبول دعوت فدراسیون برای حضور در اولین جلسه کمیتی فنی فوتسال خاطرنشان کرد: ما گول حرف‌شان را خوردیم و صادقانه رفتیم که کاری انجام دهیم ولی در عمل دیدیم که هیچ چیزی نیست. اکنون بیش از دو ماه از آن جریان می‌گذرد و درحالیکه قرار بود برای اعضا حکم صادر شود، نه از حکم خبری شد و نه از جلسه. گفته بودند پیش از گرندپریکس دور هم جمع خواهیم شد و در مورد چگونگی اعزام تیم ملی تصمیم‌گیری می‌شود، اما همه چیز در حد حرف باقی ماند. حتی یک زنگ هم نزدند تا بگویند جلسه‌ عقب افتاده و یا تشکیل نمی‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه‌های پرسپولیس و راه‌آهن در مورد تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون فوتبال نیز ادامه داد: متاسفانه مدیریت فدراسیون ایراد دارد. این تغییرات هم الکی است. سر یک عده آدم مظلوم را می‌بُرند و باز کار خود را انجام می‌دهند، به جای اینکه روش کار عوض شود. همه چیز از ریشه و بن خراب است. با این وضعیت اصلا دوست ندارم در فوتبال و فوتسال باشم.

وی در مورد وضعیت این روزهای باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: داستان آنها هم درست مثل فدراسیون فوتبال است. ببینید در یک اخیر سال، چند تا مدیرعامل عوض کردهاند؟! اصلا نباید به این ورزش بیایی، باید اگر ذرهای آبرو داری، آن را برداری و فرار کنی تا آبرویت را از دست ندهی.