از دیپلم تا کارت معافیت جعلی

به گزارش افکارنیوز، پرسپولیسی‌ها شدیداً به بازی کردن سروش سعیدی، دفاع یارگیر فولاد اعتراض دارند و می‌گویند بازی این تیم با شاگردان اسکوچیچ باید ۳ بر صفر به سود آنها شود. از طرفی سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفته بود این بازیکن به آنها کلک زده است. خود سعیدی اما نظرات دیگری دارد.

سروش! داستان کلک زدن تو به سازمان وظیفه عمومی ناجا چیست؟
من کلک نزدم و واقعاً معافیت تحصیلی گرفته‌ام. شما اگر به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنید و درخواست معافیت تحصیلی ارائه دهید تنها در صورتی این برگه را به شما می‌دهند که واقعاً دانشجو باشید و در غیر این‌صورت سیستم ارور می‌دهد.

پس واقعاً دانشجو هستی؟
بله ورودی سال ۸۹ دانشگاه ایذه در رشته تربیت‌بدنی هستم.

ترم چندم؟
ترم پنجم ولی فقط ۸ واحد در ترم اول پاس کردم و بقیه را مرخصی گرفته‌ام!

پس چرا مهدی تاج به باشگاه نامه زده و گفته نباید دیگر برای فولاد به میدان بروی؟
نمی‌دانم. اول که گفتند دیپلمم جعلی است و بعد از آن هم گفتند اصلاً دانشجو نیستی. وقتی مدارک کامل دیپلم و دانشگاهی‌ام را دادم، گفتند چون پیش‌دانشگاهی نرفتی تخلف کرده‌ای. بعد دوستان متوجه شدند رشته‌های فنی اصلاً پیش‌دانشگاهی نیاز ندارد. جالب است بعد از آن هم گفتند متولد ۷۰ نیستی و شناسنامه‌ات مشکل دارد و سال تولد واقعی تو ۶۸ است. خدا را شکر ثبت احوال هم شناسنامه‌ام را تأیید کرد و دیگر نمی‌دانم مشکل چیست که گفته‌اند نمی‌توانم بازی کنم.

داستان شکایت پرسپولیسی‌ها از تو چیست؟
فقط می‌توانم بگویم برای گزارشگر آن بازی متأسفم که ندانسته و فقط از روی عشق و علاقه به پیراهن پرسپولیس با آبروی من بازی کرد!

منظورت محمدرضا احمدی است؟
بله. او یک پرسپولیسی متعصب است و وقتی دید تیمش در زمین حریف ما نمی‌شود، ‌گیر داد به سربازی من. چطور سازمان صدا و سیما به مجریان خود تذکر نمی‌دهد بدون سند و مدرک با آبروی کسی بازی نکنند؟! نمی‌دانم او از چه کسی خط گرفته بود که بارها در طول این مسابقه مدعی شد کارت معافی من باطل شده است. آقای گزارشگر ۶ آتیشه پرسپولیسی، اگر کارت من ایراد داشت نماینده‌ ساز‌مان لیگ اجازه نمی‌داد بازی کنم. به نظرم برخی‌ها که با فولاد مشکل دارند می‌خواهند با چنین حرف‌های بی‌اساسی مشکل خود را طور دیگری حل کنند.

راستی سروش، در تیم شما بازیکنی هم هست که اصلاً سربازی رفته باشد؟
خنده. آره بابا خيليها هستند. البته وقتي تيمي جوانگرايي ميكند طبيعي است كه چنين مشكلاتي پيش بيايد و بازيكني كه دانشجو است يا هنوز به سن سربازي نرسيده، چطور بايد به سربازي برود؟!