ساز جدیدی که مسوؤلان باشگاه برای سرخ پوشان کوک کردند

به گزارش افکارنیوز، شماری از بازیکنان پرسپولیس ظهر دیروز(یکشنبه) با حضور در ساختمان این باشگاه به وضعیت مالی خود اعتراض کردند.

بعد از اینکه شایعه شد مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان تاثیرگذار و قدیمی این تیم پرداختی داشته‌اند تا به نوعی جلوی اعتراض آنها را بگیرند، نفراتی از جمله مکانی، دغاغله، خانزاده، اسماعیل‌زاده و رضا نوروزی دیروز(یکشنبه) بعد از تمرین صبح به باشگاه رفته و پیگیر مطالبات خود از مسئولان باشگاه شدند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان ناراضی قول دادند تا امشب بخشی از قرارداد آنها را به حساب‌شان واریز خواهند کرد اما نکته‌ای را به بازیکنان گوشزد کردند که اعتراض آنها را در پی داشت.

جریان از این قرار است که مسئولان باشگاه پرسپولیس بندی را به عنوان حُسن انجام کار به قرارداد بازیکنان این تیم اضافه کرده‌اند تا اگر عملکرد آنها در پایان فصل خوب ارزیابی نشود ۲۰ درصد از قراردادشان کم شود.

این بند در صورتی قابل اجرا است که بازیکنان تا پایان فصل نتوانند خواستههای کادر فنی و هواداران را برآورده کنند. این موضوع به مذاق سرخپوشان خوش نیامد و آنها هنگام ترک باشگاه به این موضوع اعتراض میکردند.