پاسخ جاودانی درباره نبود عادل

به گزارش افکارنیوز، رضا جاودانی، تهیه کننده برنامه آسیا ۲۰۱۵ عنوان کرد: «با توجه به اینکه مسابقات صبح هر روز از شبکه سوم و ورزش به صورت زنده پخش می شود، ویژه برنامه بازی ها از ساعت ۷ هر شب به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن شبکه سوم می رود. در این برنامه، بخش های متفاوتی داریم. این برنامه از روز آغاز مسابقات تا آخرین بازی ادامه دارد و ممکن است یک شب هم برای جمع بندی وجود داشته باشد. برنامه ما این است که هر شب از تیم ملی گزارش ویژه داشته باشیم.»

وی ادامه داد: «منابعی که برای این برنامه داشتیم اصلا با برنامه ۲۰۱۴ جام جهانی تفاوت داشت. تا سرحد مرگ پیش رفتیم تا برخی تصاویر آرشیوی را پیدا کنیم. برای مثال از قهرمانی های ایران در جام ملت ها فیلم زیادی وجود ندارد و بیشتر عکس است. به همین دلیل منابعی که برای این برنامه داریم با برنامه جام جهانی تفاوت زیادی دارد.»



جاودانی درباره عدم حضور عادل فردوسی پور در این برنامه به عنوان مجری و همچنین شایعاتی که پیرامون این مساله منتشر شده، مبنی بر اینکه فردوسی پور نمی خواهد زیر دست جاودانی کار کند، گفت: «قرار بود عادل فردوسی پور به استرالیا برود اما به دلیل امتحانات مقطع دکترا نمی تواند به این کشور برود. او خودش به من گفت علاقه داشت به این برنامه کمک کند اما فرصتش واقعا کم است. واقعا دلیلی دیگری برای عدم حضور عادل در برنامه وجود ندارد.»



تهیه کننده برنامه آسیا ۲۰۱۵ افزود: «فعلا برنامه این است که من و محمد حسین میثاقی مجریان برنامه باشیم اما شاید میثاقی هم راهی استرالیا شود که در این صورت باید در فکر مجری دیگری باشیم.»



وی درباره اینکه آیا برای ویژه برنامه جام ملت های آسیا، سایتی در نظر گرفته شده است یا نه اظهار داشت: نه، این برنامه سایتی ندارد.