امام(ره) به درستی آمریکا را شیطان بزرگ نامید

به گزارشافکارنیوز، شیخ «محمد الناصر» فرمانده سپاه الغضب وابسته به گردان نظامی العباس در بغداد گفت: ما جماعتی از جوانان تلعفر در موصل با لبیک به ندای مرجعیت عالی عراق برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه تروریسم داوطلبانه در یگان العباس حضور یافتیم و در آزادسازی چندین منطقه از سیطره تروریست‌های داعش شریک بودیم و همچنان آماده یورش به دیگر مناطق تحت اشغال داعشی‌ها هستیم.

وی افزود: سپاه جوانان تلعفر در آزادسازی جرف النصر، الفاضلیه و جسر الفاضلیه رشادت‌های فراوانی از خود نشان داده و در آنجا پنج تن از نیروهای ما به فیض شهادت نائل آمدند.

شیخ الناصر شمار نیروهای حاضر در سپاه خود را پنجاه و هشت تن اعلام و تاکید کرد: نیروهای ما در آزادسازی شهر «بلد» در «سید غریب» و همچنین بخش‌هایی از الرمادی نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه الغضب از دیگر مناطق آزاد شده توسط نیروهای این گردان را مناطق «الرحالیه» بین مرزهای کربلا و الرمادی عنوان کرد.

وی خطاب به تروریست‌های داعش گفت: شما هرگز نمی‌توانید شهرهای ما را اشغال کنید مگر اینکه برخی سیاستمداران عراقی به خاطر منافع شخصی خود زمینه را برایتان فراهم کنند.

شیخ الناصر تصریح کرد: ما فرزندان امام علی(ع) هستیم و غیرت ما همان غیرت حضرت ابالفضل العباس است و ایمان و وفاداری را از امام حسین(ع) آموخته‌ایم.

فرمانده سپاه الغضب همچنین گفت: نیروهای بسیج مردمی پس از آزادسازی مناطق جرف النصر حجم قابل توجهی سلاح‌های اسرائیلی و آمریکایی را در آنجا کشف و ضبط کردند.

شیخ الناصر آمریکا را حامی بزرگ داعش توصیف کرد و گفت: همان گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و به این جمله پربار ایشان احسنت باید گفت.