وقتی به قرقیزستان باخته‌ایم پس هیچ حریفی آسان نیست

به گزارش افکارنیوز، هادی طباطبایی درباره آخرین وضعیت تیم امید که قرار است بامداد دیروز(چهارشنبه) عازم اردوی عمان شود، اظهار داشت: بعد از بررسی اولیه بازیکنان تیم امید به این نتیجه رسیدیم که باید ظرفیت‌های دیگر فوتبال ایران را هم بررسی کنیم به همین دلیل ۲ اردوی جدید با حضور نفرات لیگ یکی برگزار کردیم تا از تمام پتانسیل فوتبال ایران استفاده کنیم.

وی افزود: این اقدام ۲ نتیجه مفید دارد، اول آنکه این شانس را خواهیم داشت تا انتخاب‌های بیشتری برای تیم امید داشته باشیم و از سوی دیگر بازیکنان هم انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند چراکه نشان دادیم، تمامی بازیکنان در تیم امید دیده می‌شوند.

مربی تیم امید با اشاره به ۲ اردوی پیش روی این تیم در عمان و ترکیه تصریح کرد: بی‌تردید این اردوها به ما کمک خواهد کرد چرا که زمان ما کم است و از هر فرصتی استفاده می‌کنیم و امیدوارم این اردوها انسجام تیمی ما را افزایش دهد.

وی در مورد دیدار با تیم زیر ۲۳ سال دانمارک در اردوی ترکیه گفت: قطعا بازی با دانمارک بسیار خوب است. البته در این زمان کم کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم و تنها هدف‌مان این است که بتوانیم بازیکنان را به هماهنگی برسانیم.

طباطبایی در مخالفت با اینکه ایران در مرحله اول مقدماتی انتخابی المپیک کار دشواری ندارد، تاکید کرد: اصلا این فکر را نکنیم وقتی سابقه داشته که در این رده به قرقیزستان ببازیم پس دیگر نباید حریفان را دست کم بگیریم.

وی در مورد تیم ملی ایران که از روز یک‌شنبه آینده دیدارهایش در جام ملت‌های آسیا را آغاز می‌کند، خاطرنشان کرد: تنها می‌توانم بگویم که امیدوارم تیم ملی ما موفق شود. این تیم، تیم ملی یک کشور و برای مردم است و همه دعا می‌کنیم که دست پر باز گردند.

طباطبایی درباره اینکه عملکرد مثبت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای تیم امید هم امیدوار کننده است، گفت: آنها هم ظرفیت تیم امید هستند و بیتردید حضورشان برای تیم ما مفید است.