کریمی: هیچ جایگاهی نمی خواهم!

به گزارش افکارنیوز، علی کریمی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه‌اش با علی‌اکبر طاهری اظهار داشت: اتفاقی نیفتاده که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. دیروز سر تمرین رفتم و امروز هم می‌روم.

وی افزود: دلیل حضورم در باشگاه پرسپولیس این بود که می‌خواستم سری به ساختمان این باشگاه بزنم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با دیدن دوربین‌های تلویزیونی خاطر نشان کرد: من مصاحبه نمی‌کنم، مخصوصاً با صداوسیماتون! دلیلی ندارد که بخواهم حرف بزنم. شما که هر چه دوست دارید در گزارش‌های‌تان بیان می‌کنید. برای خودتان قضاوت می‌کنید، در حالی که در جریان موضوع قرار ندارید. ماشاءالله هر کانال هم یک جوری موضوع مربوط به من را برای خود آنالیز می‌کند.

کریمی ادامه داد: وقتی نمی‌دانید چه شده است، چرا در موردش صحبت می‌کنید؟ همه صحبت‌های‌تان هم شخصی است. متأسفانه صداوسیما در مورد قضیه من و تیم ملی شخصی برخورد کرد، در حالیکه من هنوز در این مورد حرف نزده‌ام و فعلاً حرف نخواهم زد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد بازی کردن در پرسپولیس را دارد، گفت: نه. قرار نیست به فوتبال برگردم و بازی کنم. در کادر فنی تیم پرسپولیس هم نخواهم بود. اصلاً قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارم و فقط کنار این تیم هستم تا هر کمکی که از دستم بر بیاید و هر موردی که به ذهنم میرسد برای این تیم انجام دهم. من دنبال پست و مقام در باشگاه پرسپولیس نیستم و سعی میکنم در تمرینات تیم حضور پیدا کنم و در خدمت این تیم باشم.