این روزها همه معده درد دارند شما چطور؟!

به گزارش افکارنیوز، عدم حضور لیونل مسی در جلسه تمرینی دو روز پیش(دوشنبه) بارسلونا که به صورت باز و با حضور هزاران هوادار کم سن و سال آبی‌واناری‌ها برگزار شد، جنجال فراوانی در رسانه‌های اسپانیایی به راه انداخت به طوری که برخی از آنها خودداری مسی از حضور در این تمرین را به نیمکت‌نشین شدن او در بازی اخیر بارسا در خانه سوسیه‌داد و عصبانیتش از خودسری لوئیس انریکه، سرمربی تیم نسبت دادند.

ژاوی هم یکی از کسانی است که فکر می‌کند مشکل مسی آنقدر جدی نبوده است که بخواهد از حضور در تمرینات خودداری کند.

مسی پس از غیبتش اعلام کرد که دلیل عدم حضور او در تمرینات بارسلونا ورم معده و مشکلات گوارشی او بوده است، مشکلی که به نظر ژاوی به یک بهانه تکراری برای فوتبالیست‌ها تبدیل شده است.

کاپیتان آبی‌واناری‌ها در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا اظهار داشت: تمام بازیکنانی که از مشکلات گوارشی و معده رنج می‌برند شاید در ابتدا حس بدی داشته باشند اما با خوردن یک قرص همه چیز حل می‌شود و شما می‌توانید به میدان بروید و بازی کنید.

ژاوی افزود: در زمین‌های فوتبال شکایت از ورم و درد معده شبیه یک بهانه شده است و معمولاً معنایش این است که یک اتفاق دیگر در حال رخ دادن است. اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که شما به محض شنیدن اینکه یک بازیکن دچار درد معده شده است، با خود می‌گوید این یک بهانه است و پشت پرده ماجرای دیگری وجود دارد. بدترین نوع مصدومیت‌ها آنهایی هستند که در ناحیه مفصل‌ها رخ می‌دهد.

در تمرین روز دوشنبه بارسلونا و همچنین ملاقات اعضای باشگاه از چند بیمارستان کودکان در سطح شهر بارسلونا، مسی و رافینیا که دچار عفونت گوش شده است، تنها کسانی بودند که حضور نداشتند.

گزارشها حاکی از آن است که چهار بازیکن باسابقه بارسلونا که ژاوی هم یکی از آنهاست قرار است جلسهای با حضور مسی برگزار کنند و در آن با ایفای نقش به عنوان میانجیگر، روابط متشنج میان مسی و لوئیس انریکه را به حالت قبل برگردانند، هرچند اظهارات ژاوی نشان میدهد که او از اقدام اخیر همتیمی آرژانتینیاش چندان راضی نیست.