شهروند انگیزه زیادی برای بردن ما دارد

به گزارش افکارنیوز، رضا داورزنی مورد وضعیت تیمش اظهار داشت: بعد از بازی هفته شانزدهم، روزهای شنبه و یکشنبه را به تیم استراحت دادیم و از دوشنبه دوباره تمرین کردیم. بعد از کسب دو برد، متاسفانه بازی را مقابل فردوسی مشهد واگذار کردیم با وجودی که تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشته بودیم. ما با قطار به مشهد رفتیم و متاسفانه چهار پنج بازیکن‌مان سرما خوردند. نمی‌دانم بی‌ملاحظگی بود یا شناخت نداشتن با شرایط خوابیدن شبانه در قطار، که چند بازیکن‌مان شدیدا سرما خوردند. علی کیایی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: ‌ البته تیم فردوسی انصافا فراتر از آنچه بود که ما انتظار داشتیم، شانس هم با آنها یار بود و گرچه در بازی فرصت‌های ما بیشتر بود اما درنهایت توپی را که در دهانه دروازه گل نکردیم، ‌ در برگشت به طریق عجیبی از بازیکنان ما گذشت و درون دروازه ما جای گرفت. بازی را پنج نفره کردیم و نتیجه سه بر دو شد و دیگر وقتی نبود که بتوانیم یک گل دیگر را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری در مورد دیدار هفته آینده تیمش با شهروند ساری خاطرنشان کرد: ساری تیم خوبی است اما امسال نتیجه نگرفته، البته اغلب باخت‌هایش با اختلاف کم بوده، در این بازی ما میزبانیم ولی نمی‌توانم بگویم بازی راحتی داریم. به نظرم دیدار سختی در پیش داریم، آنها تلاش می‌کنند از ته جدول فاصله بگیرند و این انگیزه‌شان را بالا می‌برد. ما هم در عین حال نیم نگاهی به بالای جدول داریم و باید دیدارهای خانگی‌مان را ببریم.

داورزنی گفت: منصوری این پتانسیل را دارد که جایگاه بهتری را در جدول از آن خود کند و این در نتایجی که کسب کردهایم کاملا مشخص است. در خیلی از بازیها هم میتوانستیم برنده باشیم. منتها بحث مالی کار را سخت کرده و انگیزه تیم را پایین آرده است. بدقولی شورا و شهرداری شهر قرچک تیم ما را بیانگیزه کرده، انصافا بازیکنان خوبی داریم.