طالب لو: خوشحالم در اولین بازی ام گلی نخوردم

به گزارش افکارنیوز، وحید طالب لو درباره بازی تیمش برابر پدیده اظهار داشت: ما این روز ها در دوران بدنسازی بسر می بریم و با اینکه تعتدا مان هم در کیش کم است فشار بیشتری روی بازیکنان وارد می شود اما با این همه بازیکنان تیم در دیدار با پدیده عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: تیم پدیده در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام داد توانست فشار بیشتری را روی دورازه ما یجاد کند ولی با توجه به ساختار خوب دفاعی مان توانستیم در این نیمه گلی دریافت نکرده و بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

طالب لو که پس از ۵ سال دوری از ترکیب استقلال برای این تیم به میدان رفته بود در این باره که چه حسی داشته عنوان کرد: البته این اولین بازی من برای استقلال نبود اما با این وجود اینکه بعد از مدتها دوری از تیم استقلال برای این تیم به میدان می رفتم حس خوبی داشتم و از اینکه توانستم بدون گل خورده بازی را به پایان برسانم به من روحیه مضاعفی داده شد تا بهتر در خدمت تیم باشم.

دروازه بان استقلال در خصوص دو صحنه تک به تی که در بازی با پدیده موفق به مهار آنها شد گفت: یکی از آنها که در لحظه برخورد توپ به پای مدافعان خودمان توپ تغییر جهت داد و نزدیک بود وارد دروازه مکان شود و در موقعیت دیگر هم کار خاصی نکردم و فقط به وظیفه ام را انجام دادم تا تیم گل نخورد. اگر فقط یک گل خوردیم به خاطر عملکرد خوب بازیکنان مان در خط دفاعی بود و گل نیمه اول را هم در لحظه ای دریافت کردیم که به سر حنیف ضربه خورده بود و او در شرایط عادی قرار نداشت.

طالب لو که متوجه حضور تیم پیکان در المپیک کیش قبل از بازی استقلال با پدیده شده بود در این باره گفت: من در پشت دروازه درحال گرم کردن بودم و تیم پیکان هم در پایان تمرین خود بود که با حمید بابازاده در حد یک سلام و احوالپرسی دیدار کردم.

وی در این باره که آیا مهدی رحمتی را دیده یا نه خاطر نشان کرد: نمی دانم چرا این مسایل برای رسانه ها جذاب است. ما و همه تیم ها این روزها برای آماده شدن جهت شرکت در ادامه مسابقات در حال تمرین هستیم و همه تمرکزمان روز تمرینات مان است ولی دائم می بینیم که به این مسایل پرداخته می شود. ما اهداف خیلی بزرگتری داریم و نمی خواهیم خودمان را درگیر دیگر مباحث کنیم.