به گزارش افکارنیوز، در ساعت ۱۱ روز ۱۵ دی ماه مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره گروگان‌گیری در آدرس خیابان نامجو مطلع شدند و برای بررسی صحت و سقم این موضوع به محل اعزام شدند.

با عنایت به حساسیت موضوع مراتب به سرعت به سرکلانتری اعلام شد و عوامل آتش‌نشانی و اورژانس نیز در محل حضور یافتند که در بررسی‌های پلیس مشخص شد پدر خانواده همسر و سه فرزندش را به گروگان گرفته. دیگران را تهدید می کند که اگر وارد خانه شوند آنها را خواهد کشت. این فرد همچنین تهدید کرده بود که در صورت مداخله مأموران انتظامی فرزند خود را از پنجره به بیرون خواهد انداخت.

در ادامه ماموران پلیس با انجام شگردهای مخصوص و کمک دیگر دستگاه های امدادی پسر این خانواده را نجات دادند، اما از آنجا که انتظار می‌رفت هر لحظه این فرد اقدام به آسیب به همسر و دو دخترخود کند مأموران انتظامی در ورودی منزل را شکسته و با استفاده از تجهیزات لازم پزشکی به داخل منزل وارد شده و در حالی که گروگان‌گیر با دو قبضه چاقو در حال تهدید بود با انجام مشاوره‌های روانشناسی و روانپزشکی سعی در آرام کردن وی کردند.

سرانجام فرد گروگان‌گیر، همسر ۳۶ ساله و دو دختر پنج و ۱۶ ساله خود را رها کرد اما علیرغم خروج گروگان‌گیرها کماکان با استفاده از دو چاقو که روی گردن خود قرار داده بود مأموران را تهدید می‌کرد که اگر قصد دستگیری وی را داشته باشند خودزنی خواهد کرد که همزمان ماموران پلیس شروع به صحبت با این مرد کرده و سرانجام در حوالی ساعت ۱۷ و پس از شش ساعت این فرد خود را تسلیم ماموران کرد.

بنابراعلام مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، برابر ارزیابی ها و تحقیقات اولیه این فرد به دلیل مشکلات اقدام به انجام این کار کرده بود. در حال حاضر پرونده این فرد در حال رسیدگی است.