پیش بازی کویت - کره جنوبی؛ گامی برای صدرنشینی

به گزارش افکارنیوز، دو تیم کره جنوبی و کویت درحالی از ساعت ۱۰:۳۰ فردا به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان اشتیلکه می توانند با کسب یک پیروزی بی درد سر دیگر صعود خود به مرحله بعد را قطعی کنند. در طرف دیگر نیز آبی های کویتی در صورتی که خواهان ماندن در رقابت ها هستند، باید در این بازی به پیروزی برسند.
کره جنوبی
ببرهای کره ای درحالی فردا به مصاف کویت خواهند رفت که آن ها در پنج دوره اخیر جام ملت های در مرحله حذفی حضور داشته اند. شاگردان اشتیلکه همچنین، هرچند در بازی اول خود چندان خوب بازی نکردند، اما این موضوع را نشان دادند که در طول تورنمونت مستعد پیشرفت هستند و می توانند خود را همانند سالیان گذشته، به عنوان یک مدعی مطرح کنند. هم چنین کره می تواند با استفاده از این فرصت، نیم نگاهی به صدرنشینی در گروه نیز داشته باشد.
کویت
ارزق ها که روزگاری پس از افت ناگهانی ایران، به پادشاه تیم های عربی و آسیایی بدل شده بودند، این روزها حال و روز خوشی را پشت سر نمی گذارند. شاگردان نبیل معلول که هم اکنون در جایگاه ۱۲۴ ام جهان قرار دارند، در بازی ابتدایی خود با متحمل شدن شکست ۴-۱ در برابر استرالیا اولین تیم عربی ای بودند که در رقابت ها تحقیر شدند و فردا نیز به احتمال زیاد اولین تیم حذف شده از جام خواهند بود.

زمان و مکان برگزاری مسابقه
سه شنبه | ۱۳۹۳/۱۰ / ۲۳ | ورزشگاه کانبرا | ساعت ۱۰:۳۰

صحبت های مربیان دو تیم
اشتلیکه | سرمربی کره جنوبی

" مشکل عمومی ما این است که همه تیم ها را با نتیجه ای که قبلا گرفته اند مقایسه می کنند. من داستان آن مسابقه(استرالیا - کویت) را برای شما می گویم: بازی ۳-۱ به سود استرالیا بود و در دقیقه ۷۲ کویت یک ضربه به تیرک حریف زد، اگر آن توپ گل می شد، نتیجه بازی به ۳-۲ تغییر می کرد و بعد از آن معلوم نبود چه اتفاقی رخ می داد.

معلول | سرمربی کویت

" آخرین بازی ما یعنی دیدار با میزبان نکات مثبت و منفی داشت. موارد مثبت خیلی خوب بودند و از نظر نظم تاکتیکی و سرعت تیمی شرایط خوبی داشت. البته استرالیایی‌ها مستحکم‌تر بودند و لیاقت برد را داشتند. در حالیکه ما حس واکنش برای زدن گل نداشتیم. "

بازی های پیشین دو تیم و پیش بینی از نتیجه دیدار
در بازی های رو در رو کفه ترازو کاملاً به سمت کره سنگینی می کند؛ در پنج بازی اخیر دو تیم، کره جنوبی موفق به به ثمر رساندن ۱۳ گل در برابر کویت شده است. پیش بینی ها از نتیجه بازی فردای دو تیم نیز به شرح زیر است:

کره جنوبی ۰-۰کویت| کره جنوبی ۱-۰ کویت | کره جنوبی ۲-۰ کویت