آقای رحمتی! همه چیز در آینده مشخص می‌شود

به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی درباره اظهارات مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان مبنی بر اینکه «ماجدی بداند که او اهل چاپلوسی و ظاهرسازی نیست،» گفت: همه اخلاق من را می‌شناسند و می‌دانند که من اهل ظاهرسازی هستم یا نه. من آنچه جزو کارم است را انجام می‌دهم و در این چند سال غیر از این نبوده که به وظیفه‌ام عمل کنم.

وی با بیان اینکه نمی‌داند منظور رحمتی از این صحبت‌ها چه چیزی بوده است، افزود: در پاسخ اظهارات رحمتی به او آفرین می‌گویم اما در آینده همه چیز مشخص می‌شود.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه رحمتی مدعی شده که در دیداری که با حبیب کاشانی داشته، وی درباره امیر قلعه‌نویی حرف‌هایی را مطرح کرده، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما عاقلان دانند که چه اتفاقی افتاده است.

ماجدی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اردوی تیم استقلال در کیش عنوان کرد: اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان به طور منظم تمرینات خود را انجام میدهند. امروز هم دیدار دوستانه با مس کرمان انجام میدهیم و پنجشنبه راهی آبادان میشویم تا دیداری دوستانه با نفت آبادان برگزار کنیم. همچنین سجاد شهباززاده به دلیل امتحانات دانشگاه امروز یا فردا به جمع ما اضافه خواهد شد.