تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

به گزارش افکارنیوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس(۲۳ دی ماه ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

محمدرضا خان‌محمدی نماینده مردم ابهر به وزیر علوم در مورد پذیرش دانشجو به ویژه در مقطع دکترا در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد بدون رعایت ضوابط شورای گسترش تذکر داد.

عبدالرضا عزیزی و عباس مقتدایی نمایندگان شیروان و اصفهان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی شدند.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح عدم تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی و نیز در تذکری به وزیر نیرو خواستار توضیح علت عدم مهار آبهای مرزی که از شیروان به سمت ترکمنستان جاری است، شد.

محمد دامادی نماینده مردم ساری در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تمهید هزینه بالای درمان بیماران سرطانی شد.

نادر قاضی‌پور و عباس مقتدایی نمایندگان ارومیه و اصفهان به رئیس‌ جمهور ضرورت جلوگیری از هزینه کرد مبالغ مربوط به نجات دریاچه ارومیه در موضوعات غیرمرتبط به ویژه شائبه فعالیت‌های سیاسی خانه کشاورز در پوشش کارهای دولتی را متذکر شدند.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش و میرجاوه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌عدالتی در صدور مجوز نشریات را متذکر شد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در تذکری به رئیس‌ جمهور عنوان کرد: ملت ایران همچنان منتظر اقدامات به عمل آمده در رابطه با موارد نام‌گذاری سال ۹۳ است.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی به وزیر اقتصاد در مورد حذف یارانه تعداد زیادی از محرومان مرزنشین‌ شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

عباس مقتدایی و غلامحسین شیری نمایندگان اصفهان و هشترود به رئیس جمهور ضرورت رسیدگی حداکثری به روستاهای کشور و تقویت جایگاه آن در ساختار اداری کشور را متذکر شدند.