چه کسی شما را در باشگاه پرسپولیس راه داد؟!

به گزارش افکارنیوز، افشین پیروانی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی روز پنج شنبه با قطر عنوان کرد: ایران در بازی اول برابر بحرین نمایش خوبی ارائه داد به خصوص در فاز دفاعی که همه چیز عالی بود. مربی بزرگی روی نیمکت داریم که وزن تیم ملی را بیشتر می‌کند. کی‌روش بهترین سرمربی جام ملت‌های آسیا و عامل وفاق و دوستی در تیم ملی است.

وی ادامه داد: قطر در بازی با امارات در باد قهرمانی جام خلیج فارس بود اما آن باخت سنگین باعثشد به آنها شوک وارد شود. مسلماً شرایط این تیم برای بازی ایران متفاوت است. کار ایران مقابل قطر کمی دشوار است اما مسلماً ایران از نظر فوتبالی از تیم‌هایی مانند قطر، امارات و بحرین جلوتر است و فقط نباید بدشانسی بیاورد.

مدافع پیشین تیم ملی درباره عملکرد وریا غفوری و مرتضی‌ پورعلی‌گنجی در خط دفاعی تیم ملی گفت: این دو بازیکن آینده تیم ملی هستند و مقابل بحرین نمایش خوبی داشتند. فکر می‌کنم نسل و نیروی جدیدی که در حال ورود به تیم ملی است آینده‌دار و خوب باشد. امیدوارم شاگردان کی‌روش بتوانند در جام ملت‌‌های آسیا مقام خوبی کسب کنند.

پیروانی ادامه داد: در حال حاضر برای فوتبال بیمار ایران فقط کسب مقام می‌تواند خوب باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شاگردان کی‌روش می‌توانند قهرمان جام ملت‌های آسیا شوند، خاطرنشان کرد: با این تیم و شرایط دیگر رقبا می‌توانیم به قهرمانی برسیم. ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا هم سطح ایران هستند و بازیکنان با کمی انگیزه و هماهنگی می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر این تیم و انتقاداتی که به خریدهای پرسپولیس در نیمفصل میشود اظهار داشت: بگذارید پرسپولیس از اردو برگردد آنوقت انتقاد هم میکنیم فقط میخواهم بگویم چه فکری پشت جذب بازیکن بوده است و چه کسی این بازیکنان را به پرسپولیس آورده است؟! تیمی که میخواهد به آسیا برود باید اینطور بازیکن بگیرد؟!