به گزارش افکارنیوز، عناصر گروه تروریستی داعش با ادعای اینکه در شبکه توئیتر ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا نفوذ کرده، با درج پیام‌هایی فرماندهان و سربازان امریکایی را به گرفتن انتقام تهدید کردند.

این گروه تکفیری روز دوشنبه با نفوذ به شبکه اطلاع رسانی توئیتر ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا نوشت: آمریکا و اقمار آن برادران ما را در سوریه و عراق و افغانستان به قتل رساندند و حالا ما با نفوذ در شبکه‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی شخصی شما همه چیز را درباره شما می‌دانیم.

داعش:سر اوباما را هم می بریم+عکس


در ادامه این پیام که با امضای " سایبر خلیفه " منتشر شده به سربازان آمریکایی گفته شده است که ‌ای کفار، به شما رحم نخواهد شد. داعش هم اکنون در اینجا در کامپیوتر‌های شما و در مرکز فرماندهی همه پایگاه‌های نظامی آمریکا حضور دارد.

در کنار این پیام تهدید آمیز تصویری از ذبح شدن باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نیز منتشر شده که داعش اعلام کرده به زودی سر رئیس جمهور آمریکا را از بدن جدا خواهد کرد.

در تصویر منتشر شده، با استفاده از فتوشاپ صحنه اعدام شدن یکی از گروگانهای داعش به نمایش گذاشته شده و در ذیل آن نوشته است: به زودی اوباما ذبح خواهد شد.