پذیرایی از پرسپولیس با میوه و شیرینی

به گزارش افکارنیوز، تمرین عصر امروز فوتبال پرسپولیس در زمین شماره ۲ کمپ تمرینی باشگاه الامارات برگزار شد. این تمرین از ساعت ۱۸ به وقت محلی زیر نظر کادر فنی پرسپولیس آغاز شد و بازیکنان چهارمین جلسه تمرینی خود را در اردوی امارات برگزار کردند.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند سپس به کار به توپ پرداختند.

تمرین امروز عصر پرسپولیسی‌ها به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت و مرور تاکتیک‌های دفاعی و هجومی از برنامه امروز سرخ‌پوشان بود.

از تمرین امروز پرسپولیس تعدادی از ایرانیان مقیم امارات دیدن کردند و از پرسپولیسی‌ها با میوه و شیرینی استقبال به عمل آمد.

پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کسالت در تمرین عصر امروز تیم حضور نداشت. البته این بازیکن در تمرین صبح هم غایب بود و عدم حضور او در تمرین با نظر حمید درخشان انجام شد اما به نظر می‌رسد صادقیان برای بازی فردا مقابل بنیادکار ازبکستان مشکلی ندارد و می‌تواند پرسپولیسی‌ها را همراهی کند.

پرسپولیسیها فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف بنیادکار ازبکستان میروند که این بازی از ساعت ۱۸ به وقت امارات برگزار خواهد شد به همین منظور پرسپولیسیها ساعت ۱۵ با اتوبوس به سمت جبلعلی خواهند رفت تا مقابل تیم ازبکستانی حاضر شوند. به همین منظور پرسپولیس فردا تمرین ندارد و بازیکنان این تیم آماده رویارویی با بنیادکار خواهند شد.