حاج قاسم با سران مقاومت لبنان دیدار کرد

به گزارش افکارنیوز، منابع سوری مطلع به روزنامه الاخبار لبنان گزارش کردند که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، ۱۰ روز پیش از طریق دمشق به لبنان رفته است.

بنا بر این گزارش، سردار سلیمانی در سفر به بیروت، با سران مقاومت دیدار کرده است اما این منابع به محتوای این دیدار و کسانی که سلیمانی با آنان دیدار کرده است، اشاره‌ای نکردند.

الاخبار نوشت که این سفر درست با این مسئله همزمان شد که دیپلما‌ت‌های ایرانی از پیشرفت بزرگ در مسئله مذاکرات هسته‌ای خبر دادند و واشنگتن این مسئله را به متحدان خود در ریاض و تل‌آویو اطلاع‌ داده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز یکشنبه گذشته(۳ روز پیش) یک بالگرد رژیم صهیونیستی به یک خودرو حامل اعضای حزب‌الله در قنیطره در جنوب سوریه حمله کرد و بر اثر شلیک دو موشک، شش نیروی حزب‌الله از جمله «جهاد مغنیه» به شهادت رسیدند.

روز دوشنبه نیز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای از شهادت سردار «محمد علی الله‌دادی» در این حمله مستقیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین روز گذشته نیز سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در بیانیهای خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که منتظر پاسخ ایران باشد. فرمانده کل سپاه در این بیانیه رژیم صهیونیستی را به صاعقههای ویرانگر تهدید کرد و وعده داد که ایران تا پایان فروپاشی این رژیم ایستاده است.