برنامه‌ریزی برای فتنه دیگر در کشور!

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همایش اصلاح‌طلبان در هفته گذشته و حضور تعدادی از عناصر فتنه سال ۸۸ در آن اظهار داشت: اصلاح‌طلبان بیش از هر چیز باید موضع خود را در قبال فتنه و براندازان نظام جمهوری اسلامی مشخص و خط و مرز خود را در این باره تعیین کنند که تاکنون این کار را صورت نداده‌اند.

وی افزود:هوچی‌گری‌هایی که از سوی برخی اصلاح‌طلبان شاهد هستیم حکایت از برنامه‌ریزی برای فتنه دیگر در کشور دارد و دلیلی ندارد که اصلاح‌طلبان در قبال براندازان نظام و کسانی که در مسیر خواسته‌های آمریکا حرکت می‌کنند، سکوت اختیار کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس خاطرنشان کرد: همایش اخیر اصلاح‌طلبان مرگ سیاسی آنها را به نمایش گذاشت و گرچه آنها سعی می‌کنند که با هوچی‌گری و سر و صدا خود را زنده نشان دهند اما هویت آنها برمردم روشن است و فریب این گونه اقدامات آنها را نمی‌خورند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: اصلاح‌طلبان یک استراتژی و برنامه و هدف‌گذاری مشخصی ندارند و باید مشخص کنند که تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی هستند یا نه.

وی در پایان گفت: ما شاهد حضور عناصر برانداز در دایره اصلاح‌طلبان و کسانی که در جهت تقویت معاندان و تضعیف نظام و انقلاب اقداماتی را صورت دادند، هستیم و کسانی که اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ندارند در این دایره حضور دارند و این معجون ناهماهنگی که در احزاب و جریانات سیاسی اصلاح‌طلب به وجود آمده ترکیب بلاوجهی است که ما در همایش اخیر آنها نیز این موضوع را شاهد بودیم.

اصلاحطلبان در هفته قبل همایشی را با حضور جریانات مختلف اصلاحات برگزار کردند که در این نشست شاهد حضور و سخنرانی عناصر فتنه سال ۸۸ بودیم.