شهاب حسینی در «برادرم خسرو»

به گزارش افکارنیوز، احسان بیگلری کارگردان جوان سینما که فیلم نیمه بلند داستانی «کمتر از چند دقیقه» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده دارد درباره ساخت نخستین فیلم بلند خود با نام «برادرم خسرو» به گفت: پس از ساخت فیلم های کوتاه و نیمه بلند تصمیم گرفتم فیلمنامه «برادرم خسرو» را با موضوع اختلال های روانی در حوزه سینمای بلند کارگردانی کنم.

کرگردان فیلم کوتاه «اسم من داود» ادامه داد: خسرو نام پسر جوانی است که به بیماری اختلال دو قطبی مبتلا است و برای درمان این بیماری مجبور شده چند هفته ای در خانه برادر بزرگتر خود به سر ببرد. اختلال روانی دو قطبی نام یک بیماری روانی است که طبق تحقیقاتی که انجام می دهم در انسان های خلاق هم رخ می دهد به این معنا که گاهی دچار افسردگی شدید می شوند و گاهی هم از فرط شادی در پوست خود نمی گنجند و معمولا تعادل رفتاری ندارند.

این کارگردان جوان با اشاره به اینکه شهاب حسینی تنها بازیگری است که قرارداد قطعی با او بسته شده است، گفت: فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به تهیه کنندگی سعید ملکان ساخته می‌شود و شهاب حسینی تنها بازیگری است که تا کنون با او قرارداد بسته شده و قرار است نقش اصلی فیلم را بازی کند.

احسان بیگلری

بیگلری که پیش از این در نگارش فیلمنامه «خواهران نازنین» با محمدرضا هنرمند همکاری کرده است در پایان گفت: فیلمنامه «برادرم خسرو» را من و پریسا هاشم پور نوشته ایم و پس از نهایی شدن سایر عوامل این فیلم را مقابل دوربین خواهیم برد.

احسان بیگلری کارگردان جوان سینما ساخت فیلم های کوتاه «اسم من داود»، «اسباب بازی»، فیلم نیمه بلند «کمتر از چند دقیقه»، نویسندگی مشترک فیلم سینمایی «خواهران نازنین» همراه با محمد رضا هنرمند، نویسندگی سریال «هفت سین» و فیلم سینمایی «بیست و سه روز» به کارگردانی مهدی گلستانه را در کارنامه کاری خود دارد.

او همچنین تجربه دستیاری کارگردان در فیلم های اتوبوس شب و سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد، درباره الی ساخته اصغر فرهادی، گیس بریده به کارگردانی جمشید حیدری را داشته است.