گم شدگانی که از زندان اسرائیل سر درآوردند

به گزارش افکارنیوز، یک کشتی پاکستانی بر اثر طوفان در سواحل نزدیک لبنان غرق شد که بعد از این حادثه اعلام شد ۱۶ نفر از سرنشینان این کشتی مفقود شده‌اند.

بعد از مدتی عده‌ای از سرنشینان کشتی تجاری پاکستان برای اطمینان از زنده بودن دوستان خود موضوع را از طریق یکی از نیروهای امدادی که برای کمک به سرنشینان کشتی غرق شده اعزام شدند پیگیری کردند و سرانجام معلوم شد که پاکستانی‌های آسیب دیده در سواحل لبنان به یک زندان در سرزمین‌های اشغالی انتقال داده شده‌اند.

پاکستانی‌هایی که در زندان اسرائیل به سر می‌برند عبارتند از جمشید‌خان، فرمان‌علی، فضل‌غفور، ظاهر‌شاه، محمد خلیل، فضل محمود، روشن‌دیار، خان‌باچا، محمد‌راشد، یوسف‌شاه، سردار‌اقبال، فضل‌اقبال، اصیل‌زاده، محمد‌نبی‌خان و رحیم‌شاه.

گزارش ها حاکی از این است که چون پاکستان روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد نتوانسته موضوع آزادی زندانیان پاکستانی را پیگیری کند اما با فاش شدن خبر دست داشتن اسرائیل در ربودن اتباع پاکستانی دولت باید این موضوع را پیگیری نماید.

طبق این گزارش نیروی دریایی اسرائیل به بهانه کمک به سرنشینان کشتی غرق شده و به صورت نیروهای امدادی برخی از آسیب دیدگان این کشتی که بیشترشان پاکستانی بودند را دستگیر کردند.