تجاوز اسرائیل نشانه همکاری او با تکفریهاست

به گزارش افکارنیوز، «احمد جبرئیل» دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین(فرماندهی کل) بعدازظهر امروز(چهارشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۲۲ روزه غزه و تجلیل از شهدای مقاومت فلسطینی، بر ایستادگی دائمی نظام، رهبری، ریاست جمهوری و مردم جمهوری اسلامی ایران در کنار آرمان فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس به عنوان یکی از سیاست‌های کلی نظام تأکید کرد.

وی با اشاره به ادامه سیاست یهودی سازی قدس شریف از سوی رژیم صهیونیستی و تداوم محاصره ظالمانه علیه نوار غزه و وضعیت بغرنج انسانی حاکم بر این منطقه، بر ضرورت اهتمام بیش از پیش جامعه بین‌الملل به حقوق ملت فلسطین تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه موفقیت‌های جبهه مقاومت، موجب ابطال تصور آسیب ناپذیری رژیم صهیونیستی و حامیان آن شده است، اقدام تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در جولان را نشانه دیگری از همراهی و همکاری بین این رژیم و تروریست‌های تکفیری دانست.

احمد جبرئیل نیز ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن عناصر مقاومت در سوریه، تأکید کرد: تجربه پیروزی‌های مقاومت از جمله در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه، نشان داده است که تنها راه احقاق حقوق کامل ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست، پایداری و مقاومت است.

دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین (فرماندهی کل) همچنین ضمن قدردانی از حمایتهای دائمی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری، دستاوردها و پیشرفتهای ایران در صحنههای مختلف را موجب افتخار و تقویت مقاومت برشمرد.