هدایتی: حاضرم پرسپولیس را بخرم + عکس

به گزارش افکارنیوز، حسین هدایتی در جدیدترین پستی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داده در خصوص جلسه امروزش با علی کریمی مطلب زیر را نوشته است:

«دقایقى پیش، جلسه صمیمانه با اسطوره باشگاه پرسپولیس، على آقاى کریمى و درد دل فوتبالى طرفین

دوستان عزیز، اینجانب قریب ۳۴ سال است که به لطف خداوند، مشغول به انجام فعالیت‌هاى مختلف اقتصادى و کارآفرینى در زمینه‌هایى از جمله کارخانه‌هاى تولیدى، شرکت‌هاى بازرگانى، کشت و صنعت، ساختمان سازى و… مى‌باشم. بحمدالله پرسنل این مجموعه‌ها به گواهى اسناد موجود در شرکت‌ها و به اذعان مسئولین مربوطه بالغ بر چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم است.

طبیعی است که در مجموعه شرکت‌هایى با این تنوع، شرکتى از موسسات یا نهاد‌هاى مختلف طلب کار یا به آنها بدهکار باشد.

اینجانب بارها تایید کرده ام که اولاً، شرکت‌هایى از مجموعه تملّکات حقیر که هر کدام داراى مدیریت مستقل مى‌باشند از بانک‌ها وام اخذ نموده‌اند که تعدادى از آنها تسویه حساب، تعیین تکلیف و تقسیط گردیده است. ثانیاً کلیه وام‌هاى دریافتى این شرکت‌ها به صورت کاملاً قانونى، بدون استفاده از هرگونه رانت و البته با سپردن وثیقه ملکى اخذ شده است و میزان کل آن‌ها از یک درصد دارایى این مجموعه کمتر است؛ که اگر این نبود در طول این چند سال با وجود تغییر در دولت‌هاى مختلف با سلائق متفاوت و یا با سم‌پاشى‌هاى گروهى که با بى‌تقوایى، بداخلاقى و یا با کج‌فهمى قصد دارند تا سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادى که شفاف کار مى‌کنند را از کشور فرارى دهند، کشف و برخورد مى‌شد.





متاسفم که این گروه کج‌فهم یا مغرض هر از چند گاهى براى اینکه خود یا رسانه‌شان دیده شود، با دروغ و تهمت، سعى در تخریب بنده دارند.

اینجانب، حسین هدایتى دولابى با افتخار عرض می‌کنم که در راه اعتلاى اقتصادى، فرهنگى و ورزشى وطنم از هیچ تلاشى کوتاهى نکرده و نمى‌کنم و با تمام وجود و کاملاً شفاف به تلاش خود در هر زمینه که رسیدن به این هدف را میسر کند، ادامه مى‌دهم.

صادقانه اعلام مى‌کنم، على‌رغم همه تهمت‌ها و فشار‌ها در صورتى که پس از مشاوره با کارشناسان ورزشى و اقتصادى، به این نتیجه برسم که با در اختیار گرفتن سهام باشگاه محبوبم، پرسپولیس، مى‌توانم به ورزش کشور خدمتى نمایم و مسئولین مربوطه نیز با شرایط منطقى خواهان این امر باشند، این کار را انجام خواهم داد.

امیدوارم همه با هم به جاى تلاش براى تخریب سرمایه‌گذاران در کنار آنان به رشد کارآفرینى و ریشه‌کن کردن فقر از جامعه، کمک کنیم نه اینکه با این قبیل رفتارها باعثشویم که همه احساس کنند شفاف‌سازى در ایران یعنى به جان خریدن حرف‌هاى ناروا و تهمت‌هاى نابجا.

یا على