حمله مدافع پرسپولیس به استقلال

به گزارش افکارنیوز، خانزاده گفت: به عقیده من این درسن ننیست که هر کسی بخواهد از کی روش انتقاد کند. یک زمان سرمربی تیمی با سابقه مربیگری و یا بازیکنان بزرگ نظر فنی می دهند که مورد قبول است. اما به عقیده من فخرالدینی به غیر از اینکه بخواهد خودش را بزرگ کند. در انتقاد از کی روش برنامه دیگری نداشته است!

من وقتی خط خوردم هم حرفی نزدم

شاید خیلی فکر کنند که چون من خودم ملی پوش هستم از آقای کی روش حمایت می کنم. اما اصلا اینطور نبود چون شما دیدید که من در لیست آخر تیم ملی برای استرالیا خط خوردم و بعد از مصدومیت بیک زاده بود که دوباره راهی استرالیا شوم. اما هیچوقت به خودم اجازه ندادم که از کی روش انتقادی کنم. چون معتقدم که این آقا به فوتبال ما شخصیت داده است.

استقبال مردم از کی روش همه چیز را نشان می دهد

شما دیدی که بعد از باخت ۷۰ درصد مردم ایران به کی روش رای دادند و از او استقبال کردند. این نشان می دهد که کی روش در ایران محبوب است. اما متاسفانه بعضی ها در این میان برای اینکه خودشان را بزرگ کنند از کی روش انتقاد می کنند. او مربی بزرگی است که کارنامه کاری اش برای همه روشن است. آخه آدم باید اول ببیند کجای این فوتبال است، بعد بیاید از مربی مثل کی روش انتقاد کند.

من در مورد انتقاد درخشان و قلعه نویی نظری ندارم

خیلی از مربیان لیگ مثل آقای قلعه نویی حتی خود آقای درخشان هم از عملکرد کی روش انتقاد کرده اند. اما من خودم را در حدی نمی دانم که بتوانم در اینمورد صحبت کنم. چون به هر حال آنها با تجربه هستند و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. اما اینکه تا شهر شلوغ می شود یک عده هم خودشان را وسط می اندازند، اصلا صحیح نیست.

نتوانستیم از موقعیتها استفاده کنیم

در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، ما نیمه اول را خوب شروع کردیم. نیمه دوم فرصتهای زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت ذوب آهن به گل رسید. به هر حال برنامه ریزی بدنسازی آقای درخشان برای ۱۵ هفته بود و بخاطر بازگشت تیم ملی هنوز برنامه تمرینی بازیکنان به نتیجه نرسیده بود. یعنی هنوز بدنهای بازیکنان خودش را ول نکرده بود و هنوز سنگین بودند.

گل محمدی مربی باهوشی است

خانزاده درجواب این سوال که گل محمدی تا به حال در چندین نوبت در لیگ و جام حذفی توانسته سرخ، آبی ها را شکست دهد، پاسخ داد که به هر حال در این مساله شکی وجود ندارد که آقای گل محمدی مربی خیلی باهوشی است و زحمات زیادی برای ذوب آهن کشیده است. اما خب یک مقدار هم در این روزها بخت با پرسپولیس یار نیست.