آغاز نام‌نویسی حج عمره در تهران

به گزارش افکارنیوز، ناصر خدرنژاد در این باره گفت: نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده از روز گذشته آغاز شد و از ساعت ۹ صبح امروز نیز اولویت‌های یک تا ۳۵۰ در استان‌های تهران و البرز می‌توانند با مراجعه به سامانه فاخر به نشانی FAKHER. HAJ. IR مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت گروه‌ها در این مرحله اولویت‌های ذخیره تا اولویت ۴۰۰ از ۹ صبح روز ۲۵ بهمن می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه فاخر مراجعه کنند.

دعوت از اولویت‌ها در این مرحله فقط به منظور مراجعه به سامانه فاخر و اطلاع از ظرفیت خالی در گروه‌ها و ثبت‌نام در صورت تمایل است که در صورت تکمیل گروه‌ها ثبت‌نام متوقف و تعهدی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

خدرنژاد ادامه داد: در سال جاری بسترهای لازم برای تقاضای تشرف به عمره با مراجعه مستقیم به سامانه فاخر فراهم شده است و تا قبل از شروع ثبت‌نام قطعی در کاروان‌ها باید متقاضیان قبلاً به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه و اخذ کلمه کاربری و رمز ورود به سامانه اقدام کنند، سپس با انتخاب و تائید کاروان مورد نظر با دریافت برگه رزرو جا برای نهایی کردن ثبت‌نام اولیه خود باید حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت به کارگزار مربوطه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تسهیل در صدور روادید و جلوگیری از تاخیر و مشکلات احتمالی کلیه افرادی که پروازهای انتخابی خود را از ۲۱ اسفند ۹۳ تا ۲۰ فروردین ۹۴ انتخاب می‌کنند لازم است گذرنامه(دارای اعتبار ۷ ماه از تاریخ پرواز) لازم است گذرنامه خود را هنگام مراجعه به دفاتر زیارتی برای قطعی کردن ثبت‌نام ارائه دهند.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس جدول زمانبندی استانهای اردبیل، ایلام، بوشهر، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و لرستان نیز از ساعت ۹ صبح فردا میتوانند به سامانه فاخر مراجعه کنند.