نماینده مجلس: آمریکایی ها به التماس افتادند

به گزارش افکارنیوز، سید حسین نقوی حسینی که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین سخن می گفت با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران بود که دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بازگو کردن آنان است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: نهضت اسلامی از ابتدا با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده و همه تاریخ بشریت شاهد آرایش سیاسی جبهه حق علیه باطل است، در تاریخ ابوجهل ها، ابوسفیان ها، طلحه و زبیرها هستند و در برابر جبهه حق می ایستند و از تحریم و تهدید و فشار و کودتا و … در برابر جبهه حق استفاده می کنند.

اگر مرز میان حق و باطل را نشناسیم شکست می خوریم

وی ادامه داد: مالک اشترها و ابوذرها هم همواره هستند، مهم این بوده که ما این مرزها و این دو جبهه را همواره بشناسیم و گرنه دچار انحراف شده و شکست نتیجه قطعی آن است.

این مسئول اضافه کرد: ‌ تاریخ انقلاب اسلامی ما در ۱۵۰ سال اخیر تمام حوادثکل تاریخ اسلام را تکرار کرد، همه افرادی که بر اساس فتوای آیت الله میرزای شیرازی قلیان ها را شکستند نیز از افراد جبهه حق بودند، در نهضت مشروطه و زمانی که خواستند شیخ فضل الله را اعدام کنند امان نامه روسیه را برگرداند و اعدام شد ولی تسلیم باطل و استکبار نگردید، نواب صفوی و یاران او نیز دست در دست امریکا و طاغوت نگذاشتند.

شعارهای انقلاب اسلامی ایران پایتخت کشورهای اسلامی را درنوردیده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ‌ در سال ۴۱ حضرت امام روح الله(ره) با مقابله با لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی ظهور و نهضت استکبار براندازی را پایه گذاری کرد، با نهضت ۱۵ خرداد ۴۲ حضرت امام در کشور شناخته شد و در سال ۴۳ هم حضرت امام(ره) با کاپیتولاسیون مخالفت و علیه آن خروشید که این امر سبب تبعید امام(ره) گردید و مبارزان انقلابی در سیاهچال های ساواک شهید شدند اما تسلیم ظلم و ستم طاغوت نشدند.

برای هر مدیری در نظام اسلامی خون ۷۰ شهید بر زمین ریخته شده است

این مسئول گفت: ‌ به رغم این که امریکایی ها طالبان، داعش، ریگی و القاعده درست کردند که جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند اما امروز شعارهای انقلاب اسلامی پایتخت کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری در می نوردد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز به عراق، سوریه، لبنان و یمن می گویند جمهوری اسلامی ایران و این حاصل مقاومت ملت ما از ابتدای پیروزی انقلاب است.

عزت ایران باعثعصبانیت آمریکا شده است

وی گفت: ما از تمام افرادی که در این کشور مسئولیت دارند انتظار داریم به این عزت احترام بگذارند و خشم ملت را برنیانگیزند زیرا این سمت ها به آسانی به دست نیامده و برای هر سمتی در جمهوری اسلامی ۷۰ نفر شهید شدند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز حاج قاسم سلیمانی فریاد زد و گفت یقه امریکا در دست ما است به همین خاطر تیم مذاکره کننده با قدرت حرف بزنید زیرا امریکایی ها به التماس افتادند.

این مسئول با اشاره به موضوع هسته ای ایران ادامه داد: پرونده هسته ای چیزی را عوض نمی کند، پرونده هسته ای را ببندیم پرونده تروریسم باز می شود و آن را ببندیم پرونده حقوق بشر باز خواهد شد. مرکز ثقل این افتخارات ولایت فقیه است و به همین دلیل دشمن تمام توان خود را برای مقابله با این مرکز ثقل به کار گرفته است.

پروژه متروی ورامین حیاتی ترین پروژه شهرستان است

وی در بخش پایانی سخنان خود به مسائل مختلف و مهم شهرستان ورامین پرداخت و اظهار داشت: متروی ورامین مهمترین پروژه و حیاتی ترین پروژه شهرستان ما است، حجم سفرهای صورت گرفته در شهرستانهای ما بسیار زیاد است.

نقوی اضافه کرد: ‌دولت قصد احداثراه آهن شهری را داشت که موضوع را با مسئولین شهرستان و آیت الله محمودی در میان گذاشته و مکاتبات و ملاقات هایی در این رابطه صورت گرفت و پس از سه سال، دولت گذشته پذیرفت که باید مترو اجرا شود.

این مسئول افزود: دولت پروژه مترو را به شرکت مترو تهران واگذار و حریم راه آهن را هم به مترو داد و ۱۵۰ میلیارد تومان هم خارج از ردیف بودجه برای این امر در نظر گرفت اما در این زمینه شورای شهر ورامین نقطه نظراتی داشت که من استدلال شورای شهر را قبول نداشته و ندارم، چون انتقال راه آهن صد سال دیگر هم انجام نمی شود اما نمی توانیم با نظر شورای شهر که نماینده مردم است مخالفت کنیم.

وی گفت: در همین دولت یازدهم مجددا این موضوع را به دولت ارجاع دادیم و در همین دولت هم این پروژه تصویب و در بودجه سال ۹۴ هم مصوب شد اما پنج سال زمان قانونی آن است.