بالگرد آمریکایی حامل کمک به داعش هدف موشک عراقی ها

به گزارش افکارنیوز، گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای از فرود یک بالگرد آمریکایی در مناطق تحت سیطره داعش در شهر فلوجه خبر دادند.

در این بیانیه آمده است که حزب الله عراق با شلیک گسترده موشک و راکت به محل فرود این بالگرد، آن را محبور به ترک فوری محل فرود خود و فرار از منطقه کرده است.

حزب الله عراق در بیانیه‌ی خود توضیح داده است که پشتیبانی موشکی و توپخانه‌ای این گردان‌ها بالگرد آمریکایی را که در استادیوم ورزشی شهر فلوجه فرود آمده بود پس از مدت بسیاری کوتاهی محبور به فرار کرد.

در ادامه بیانیه گردان‌های حزب الله عراق آمده است که منطقه فرود این بالگرد آمریکایی با موشک‌های کاتیوشا ۱۰۷ و خمپاره‌های ۱۲۰ میلی متری هدف قرار داده است، در پایان تاکید شده است گردان‌های حزب الله با تکیه بر اطلاعات دقیق خود و رصد شبانه‌روزی خطوط امداد داعش موفق شد این بالگرد را به سرعت از منطقه فراری دهد.

طی هفته‌های گذشته تعدادی از مقامات عراقی و نمایندگان پارلمان این کشور خبر داده بودند که تعدادی بالگرد ناشناس طی چندین نوبت اقدام به فرود در مناطق تحت سیطره داعش کرده‌‌اند.

همچنین فرماندهان نیروهای مردمی این کشور تاکید کردهاند که طی درگیریهای خود با گروه تروریستی داعش چندین بار فرود بالگردهای ناشناس در مناطق تحت سیطره تروریستهای داعش را مشاهده کردهاند و توضیح دادهاند که هرگاه داعش در منطقهای تحت فشار قرار گرفه و در آستانه شکست قرار میگیرد این بالگردها و کمکهای نظامی ناشناس پدیدار میشوند.