مدافع آبی پوشان: کرار بچه بازی درآورد

به گزارش افکارنیوز، امیرحسین صادقی درباره اخراج جاسم کرار در بازی مقابل سایپا گفت: خود قلعه‌نویی درباره این موضوع صحبت کرده و کار کرار هم اشتباه بود چون وقتی تیمی در خانه جریف یک بر صفر جلو می‌افتد و بازیکنی اخراج می‌شود فشار زیادی به کل تیم وارد می‌شود و ما ۱۵ دقیقه ۱۰ نفره این فشار را تحمل کردیم.

وی ادامه داد: البته در بازی بعدی هم کرار را نداریم و تیم از همه نظر ضرر می‌کند و باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. اما کرار هم باید دقت بیشتری هم روی رفتارش داشته باشد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازیکنانش تمرکز داشته باشند و از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار بگیرد. به نظرم کرار کار اشتباه و بچه‌گانه‌ای انجام داد و این طبیعی است که بازیکن تکنیکی را زیاد می‌زنند و بازیکن نباید عصبانی شود هر چند که بازیکن عصبانی می‌شود که رویش زیاد خطا صورت گیرد.

صادقی درباره شرایط خودش هم خاطرنشان کرد: بعد از مصدومیتی که داشتم دوران نقاهتم خوب پیش نرفت و افت شدید بدنی پیدا کردم که همه این موضوع را دیدند اما زود برگشتم و تمرینات خوبی هم قبل از بازی با سپاهان نداشتم و از نظر روحی و روانی تحت فشار شدید قرار گرفتم اما بعد از اردوی تیم ملی با انگیزه زیادی به استقلال آمدم و مطمئنم شرایطم بهتر از این خواهد شد.