کدام انتقال؟ پرسپولیسی ها بی خبر از قانون

به گزارشافکارنیوز، از مدتها پیش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مدافع چپ تخصصی اقدام کردند و در نهایت به نام دو بازیکن رسیدند. یک بازیکن ازبک و یک عراقی که در جام ملتها در ترکیب تیم ملی عراق درخشید و در نهایت در تیم منتخب جام هم قرار گرفت. ضرغام اسماعیل نام این مدافع چپ عراقی بود. بازیکنی عضو باشگاه پلیس عراق که تازه وارد ۲۰ سالگی اش شده است. این بازیکن می توانست با یک قرارداد بلندمدت یک خرید کاملا مناسب و پرسود برای پرسپولیس باشد. البته وضعیت قرمزها طوری نیست که بتوانند به این چیزها و آینده فکر کنند و تنها به گذران روزانه فکر می کنند.

ضرغام اسماعیل برای حضور در پرسپولیس باید بعد از تاریخ ۱۵ دسامبر برای این تیم بازی نمی کرد. با این راهکار می توانست ۱۵ دسامبر را به عنوان تاریخ فسخ قرارداد خود در نظر بگیرد و پیراهن پرسپولیس را بپوشد. حالا اما این راهکار هم به جایی نمی رسد. ضرغام اسماعیل دیروز و در پنجمین بازی پلیس در لیگ عراق به میدان رفت تا رسما حضورش در پرسپولیس منتفی شود. پلیس چند روز پیش با ضرغام به مصاف المینا رفت و در نهایت با نتیجه ۲ - یک به برتری رسید تا با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی در رده دوم گروه دو لیگ عراق قرار بگیرد.

با این حساب حضور ضرغام اسماعیل در پرسپولیس منتفی است اما مشخص نیست مسئولان باشگاه پرسپولیس چرا همچنان دنبال جذب او هستند. شاید از قانون اطلاعی ندارند!